17.3.2010← Takaisin

Huoltokoulutus Vuokatissa 16. - 18.4.2010

Käydyt Vancouverin olympialaiset aiheuttivat huoltoryhmälle kiirettä erittäin nopeasti vaihtuvien olosuhteiden takia. Tunti ennen kilpailua saattoivat toimia eri voiteet ja sukset kuin millä hiihdettiin itse kisassa! Miten niihin tilanteisiin huoltoryhmässä varauduttiin ja miten niissä toimittiin ja olivatko erilaiset pitopohjasukset keskeisessä osassa?

Kaiken tämän voit kuulla Suomen Maastohiihto ry:n I-tason huoltokurssilla Vuokatissa 16. – 18.4.2010. Kurssilla on vielä muutama paikka vapaana, joten pidä kiirettä, jotta olet ensimmäisenä kuulemassa, miten huoltoryhmässä toimittiin ja mitkä sukset ja voiteet olympiakisoissa toimivat. Näistä asioista kertoo huoltoryhmän voitelija Jari Nieminen ja samalla saat oppia suksen valintaan, voiteluun sekä pitopohjasuksen tekemiseen kotikonstein!

Kurssilla opit valitsemaan sukset erilaisille keleille sekä voitelemaan suksesi kilpailukuntoon. Kurssilta saamasi oppi auttaa sinua selviytymään haastavistakin olosuhteista kilpailutilanteessa.

Lisätietoa huoltokoulutuksesta löytyy täältä. Saat tietoa myös soittamalla kurssin vetäjälle Jari Niemiselle, 040 739 9655 tai laittamalla sähköpostia jari.niemien@ppp.inet.fi

Ilmoittautuminen päättyy 1.4. ja paikkoja on rajoitetusti, joten toimi pian!