17.8.2018← Takaisin

Vuokatin urheiluopiston Olympic Training Center hakee maastohiihtovalmentajia valmentamaan kiinalaisia urheilijoita

Vuokatin urheiluopiston Olympic Training Center (OTC) on valtakunnan johtava talvilajien valmennuskeskus. Toimintamme on voimakkaassa kasvussa. Myös kansainvälistyminen on vahvaa: jo noin 20 % kaikista asiakkaistamme on kansainvälisiä urheilija-asiakkaita.

Haemme maastohiihtovalmentajia valmentamaan kiinalaisia urheilijoita. Tarjoamme erinomaisen mahdollisuuden päästä työskentelemään ja kehittymään kansainvälisessä ilmapiirissä ja tutuissa, kattavissa ympärivuotisissa olosuhteissa. Haemme:

- maajoukkuevalmentajaa
    - lukioikäisten valmentajia.

Työssäsi vastaat n. 15-20 urheilijan suuruisen ryhmän päivittäisvalmennuksesta, suunnittelet ja toteutat harjoitukset, raportoit ryhmän edistymisestä ja toimit valmennuspäällikkömme alaisuudessa Vuokattilaista valmennuslinjaamme noudattaen. Tukenasi ja tulkkausapuna sinulla on kiinalainen apuvalmentaja sekä muut kotimaiset valmentajakollegat.

Lue lisää tästä.