18.11.2016← Takaisin

Mäkihyppy-yhdistetyn seurakierroksella positiviinen ilmapiiri

Hiihtoliiton seuratoiminnan kehittäjä Henna Sivenius sekä Nuorten Olympiavalmentaja Kari Pätäri tekivät alkutalven aikana mäkihyppy-yhdistetyn seurakierroksen ympäri maata. Sivenius ja Pätäri tapasivat kaikkiaan 24 seuraa ja 80 henkilöä.

Siveniuksen mukaan ilmapiiri tapaamisissa oli positiviinen myös keskusteluiden synnyttäessä toivottua hedelmää.

"Tapaamisissa oli erittäin hyvä henki ja keskustelussa esiin nousivat valmennusosaaminen, matalankynnyksen toiminta sekä seurojen yleinen kehittäminen".

Seuratapaamiset olivat Siveniuksen mukaan niin sanottu lähtölaukaus mäkihypyn ja yhdistetyn seurojen kehittämisessä. Kierros antoi kaikkiaan realistisen kuvan seurojen tämän hetken tilanteista.

"Tapaamisissa esiin nousseita asioita lähdetään kehittämään ja pyrimme jatkamaan alueellisia seuratapaamisia tulevaisuudessakin eri teemoilla", Sivenius päättää.

Lisätietoja:
Henna Sivenius, Hiihtoliiton seuratoiminnan kehittäjä - 0400 997 418
Kari Pätäri, Nuorten Olympiavalmentaja - 040 586 4542

Jutun kuva Lapuan tapaamisesta, jossa mukana oli seitsemän seuraa.