17.2.2016← Takaisin

#Lumitemppu-kisassa voit näyttää osaamistasi pikkusuksilla!

Lumilajit Liikuttavat -hankkeen alla toimivat Tuiskun Lumilajikoulu ja Lasten Lumipäivät haastavat kaiken ikäiset ihmiset osallistumaan pikkusuksien #lumitemppu-kisaan!

Suomen Hiihtoliiton, Suomen Ampumahiihtoliiton ja suomalaisten lumilajien seurat järjestävät Lasten Lumipäivät -kampanjaa, joissa lapsille tarjotaan mahdollisuus liikkua ja kokeilla hyppäämistä sekä hiihtoa turvallisesti ja innostavasti. Näiden lisäksi mukaan liittyy myös tarkkuusharjoitteita sisältävä toimintapiste.

Tuiskun Lumilajikoulu puolestaan koostuu neljästä harjoituskerrasta, jossa jokaisella harjoittelemme lapsien kanssa taitoja yli lajirajojen ja kehitämme monia erilaisia ominaisuuksia yhdessä perheiden kanssa.

Lisätietoja Lumipäivistä ja Tuiskun Lumilajikoulusta linkkien takaa:
- Lasten Lumipäivät
- Tuiskun Lumilajikoulu

Lumilijat Liikuttavat sosiaalisessa mediassa:
- Lumilajit Liikuttavat Facebookissa
- Lumilajit Liikuttavat Instagramissa

Mikä ihmeen #lumitemppu-kisa?

Instagramissa alkoi vuoden alussa, 4. tammikuuta, pikkusuksien #lumitemppu-kisa. Skaba jatkuu maaliskuuhun saakka!

Mielikuvituksen kourissa olevaan suksitemppuiluun ja kuvaamiseen voivat osallistua kaiken ikäiset, millä tahansa suksilla. Ja niin myös kannattaa, sillä jaossa on huikeita palkintoja: Kisajaksolla on kaksi pääpottia, joista toinen on jo jaettu perhepaketti - 2+2 lippua - Lahden MM-kisojen etkoille, viralliselle perhepäivälle 21. helmikuuta! Voiton kuittasi tämän kuvan Instagramiin jakanut nimimerkki kalletzii.

Kuvasta kannattaa ottaa mallia, sillä Instagramissa ja Facebookissa pyörivässä kisassa on luvassa myös toinen iso palkinto kisan viimeisellä viikolla, jonka voittajan päättää lumilajien raati huhtikuun 1. päivänä.

#lumitemppu-kisassa palkitaan myös maanantaisin edellisen viikon voittaja - joka on Instagramissa tai Facebookissa tägillä #lumitemppu eniten tykkäyksiä saanut kuva tai video!

Lumilajit Liikuttavat -hanke haastaakin kaiken ikäiset ihmiset näyttämään osaamistaan suksilla!

Joten nyt ihmiset, rohkeasti vaan - sukset jalkaan, kamera kouraan ja kuvaa tai videota sosiaaliseen mediaan!