8.6.2018← Takaisin

Perinteinen lasten ja nuorten hiihtotunnus uudistuu - Hopeasompa-kokonaisuudelle uusi logo

Suomen Hiihtoliiton muutamia vuosia sitten toteutettu ilmeuudistus saa jatkoa, kun Hopeasompa-kokonaisuuden logo on uudistettu. Uusi logo vastaa raikasta Hiihtoliiton hiutale-ilmettä turkoosine värimaailmoineen.

Lasten ja nuorten kilpailuna tutuksi tullut Hopeasompa on vuodesta 1972 kilpailtu perinteinen hiihtolajien tapahtuma. Kaikkien kolmen pohjoismaisen lajin Hopeasompakilpailut ovat valtakunnalliset alle 16-vuotiaiden mestaruusmittelöt.

Uuden Hopeasompa-logon on suunnitellut JM Design ja siitä järjestettiin äänestys sosiaalisessa mediassa talvikaudella 2017/2018. Logo otetaan käyttöön heti ja se näkyy nettisivuista some-kanaviin, tapahtumalippuihin sekä esitysmateriaaleihin.

Lasten ja nuorten toiminnoista vastaava seurakehittäjä Henna Tanhuanpää on tyytyväinen ilmeuudistukseen.

”Hopeasompa on tuotteenamme erinomainen ja sillä on pitkät perinteet. Kiinnostavalla tuotteella pitää olla houkutteleva ulkoasu, joka on dynaaminen, moderni ja raikas”, sanoo Tanhuanpää.

Vaikka Hopeasompa mielletään kilpailutapahtumaksi, järjestetään jo nyt Hopeasompa-leiritystä eri urheiluopistoilla. Kehitteillä on myös lasten ja nuorten kilpailutoiminnan uudistaminen uusin elementein. Uudet elementit eivät kuitenkaan poista ”vanhaa ja hyvää” kisatapahtumaa, muistuttaa Tanhuanpää.

www.hopeasompa.fi
Hopeasompa Facebookissa