14.12.2011← Takaisin

Viikonloppuna hiihdetään

Tulevan viikonlopun 16.-18.12. aikana hiihdetään maailmancupin ja Vuokatin Skandinavia-cupin lisäksi ympäri Suomen kansallisissa ja piirikunnallisissa kilpailuissa. Vaihtelevat sääolosuhteet ovat toki aiheuttaneet peruutuksia ja siirtoja, mutta silti kilpailemaan haluavat löytävät varmasti itselleen sopivan kilpailun. Ohessa kooste viikonlopun kilpailuista.

Viikonloppuna hiihdetään:

Vuokatissa Skandinavia-cup pe-su

Kansallisia kilpailuja
    030 Kinnulan Kinkkuhiihdot lauantaina – ilmoittautuminen vielä käynnissä Kilmossa to klo 21.00 saakka. Lunta 30 cm ja ladut kunnossa

021 Valkealammen ensilumen hiihdoissa (RANK) sunnuntaina, ilmoittautumista jatkettu torstaihin klo 16.00 saakka. Ladut kunnossa.

Piirikunnallisia kilpailuja:
    Kiimingissä, Oulussa, Nivalassa, Rantasalmella, Lappeenrannassa, Iisalmessa (Huom! hiihtotapamuutos vapaaksi), Seinäjoella ja Kuusamossa.
    Alla olevasta liittestä tarkemmat tiedot ja Hiihtokalenterista linkit seurojen sivuille.

Viikonlopulta peruttuja/siirrettyjä kilpailuja ovat:
    031 Lahden Talvikisat – siirretty, uusi päivä 14.1. entiset ilmoittautumiset ovat voimassa, uusia otetaan 10.1. saakka

032 Pyrinnön Hiihdot – peruttu, pyritään järjestämään myöhemmin olosuhteiden niin salliessa

033 Himangan Urheilijoiden Hiihdot – peruttu

034 Keinukallion Tykkihiihdot – peruttu, pyritään järjestämään myöhemmin olosuhteiden niin salliessa.

LISÄTIETOJA JA MAHDOLLISET MUUTOKSET KILPAILUISTA:  www.hiihtokalenteri.fi