28.5.2012← Takaisin

Valtakunnallisten HS-leirit ja uusi I-tason valmentajakoulutus Vuokatissa ja Rovaniemellä

Suomen Maastohiihto ry järjestää yhteistyössä ONE WAY:n, Lapin Urheiluopiston ja Vuokatin urheiluopiston kanssa hopeasompasarjalaisille valtakunnalliset harjoitusleirit. Kesä ja talvi harjoitusleirien myötä maastohiihdon Hopeasompatoimintaa kehitetään tuomalla mukaan uusia tuulia ja elementtejä - tukien samalla lasten hiihtoharrastusta ja kasvamista urheilijan polulla.

Leireille kutsutaan maastohiihto ry:n toimesta automaattisesti 20 parasta nuorta / sarja 13- 15- sarjoista hopeasomman loppukilpailun ja KLL:n SM-kilpailujen perusteella. Maastohiihto ry pidättää oikeuden kutsua myös em. kiintiön ulkopuolelta nuoria mukaan leirille. Kutsujen mukana tulevat myös ilmoittautumisohjeet leireille. Kutsut lähetetään henkilökohtaisesti elokuun alussa.

Leireillä mukana: suomen parhaat nuoret, parhaimmat nuorten valmentajat ja huippuohjelma!

Lisäksi leireille osallistuville hintaan kuuluu Hopeasomman pääyhteistyökumppani ONE WAY:n tuotepaketti (tuotepakettien yhteisarvo 499 €): kesäleirillä Vuokatissa leiriläisille 2x treenipaita, lippis, juomavyö, lasit ja talvileirillä Premio 10 kisasauvat+ pipo leirivarustukseksi.

Hinta leirille: 195 € / 3vrk - sisältää täysihoidon iltapalalla.

Ajankohdat: Vuokatti 13. -16.9.2012 ja Rovaniemi 29.11. -2.12.2012

Alustavat ohjelmat ja kutsuttavat urheilijat menestyksen perusteella näet www.maastohiihto.fi/nuorisohiihto/valtakunnalliset-hs-leirit

I-tason valmentajakoulutus samoina ajankohtina Vuokatissa ja Rovaniemellä

Maastohiihto ry järjestää I-tason valmentajakoulutuksen valtakunnallisten HS-leirien kanssa samana ajankohtana. Seurojen valmentajilla sekä vanhemmilla on erinomainen tilaisuus kouluttaa itseään samalla kertaa nuorten ollessa leirillä. Koulutukseen sisältyy teorian ohella paljon käytännön valmennusharjoituksia.

Koulutukseen otetaan 15 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Ilmoittautumiset Henna Siveniukselle 10.8. mennessä.

Lisätietoja koulutuksesta www.maastohiihto.fi/valmennus-ja-koulutus/koulutus

Hinta koulutukseen 227 € / jakso – sisältää täysihoidon