3.5.2010← Takaisin

Valmentajakerhon kevätseminaari 15. - 16.5.2010 Jämillä

Seminaarin pääteemoina ovat viime kauden menestyksen ja menestymättömyyden arviointi sekä uuden valmennusjärjestelmän ja valmentajien esittelyt. Lisäksi tavoitteena on selventää viime kausina maanvaivana olleen mykoplasman syvintä olemusta ja suunnitelmia seuratoiminnan kehittämisestä.

Suomen Maastohiihdon Valmentajakerhon kevätseminaari ja sääntömääräinen vuosikokous järjestetään 15. - 16.5.2010 Jämillä. Tilaisuus alkaa lauantaina klo 13.00 ja päättyy sunnuntain lounaaseen.

Kokouspaikkana toimii Jämi Areena ja majoitukset ovat pääsääntöisesti Areenan läheisyydessä olevissa korkeatasoisissa loma-asunnoissa. Viikonlopun hinta on 99 euroa / henkilö sisältäen viikonlopun ohjelman, majoituksen, tulokahvit, tulopäivän päivällisen ja sunnuntain aamupalan sekä lounaan. Ilman majoitusta hinta on 59 euroa (ilmoitathan osallistumisestasi, vaikket majoittuisikaan).

Ilmoittautumiset 6.5.2010 mennessä suoraan Jämille: sirpa.kuivanen@jami.fi, 0440 577 800.

Tiedustelut: Reijo Jylhä, 0500 687 189.

Seminaarin tarkempi ohjelma löytyy täältä.

Tervetuloa Jämille!

Sääntömääräinen vuosikokous

Valmentajakerhon vuosikokous pidetään lauantaina 15.5.2010 klo 19.00 Jämi Areenalla. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Esityslistalle haluttavat asiat tulee toimittaa viikko ennen kokousta: larissa.erola@maastohiihto.fi

Valmentajakerhon hallitus