15.12.2016← Takaisin

Unelmien hiihtolomalle Lappiin? Osallistu arvontaan ja haavesi voi käydä toteen!

Lappi on etenkin talvella upea paikka niin liikuntaan kuin rentoutumiseenkin. Haluaisit varmaan itsekin lomailemaan parhaaseen mahdolliseen aikaan lumen keskelle pohjoiseen?

Rukan maailmancupista marraskuun lopussa alkanut Lasten Lumipäivät -kiertue, Lapland Hotels, Suomen Hiihtoliitto ja Suomen Ampumahiihtoliitto polkaisivat käyntiin Unelmien hiihtoloma -arvonnan, jonka pääpalkinto on vailla vertaansa: Hiihtäminen, taituroiminen ja lumilajeista nauttiminen perheen kera joko Ylläksella tai Luostolla parhaaseen mahdolliseen aikaan hiihtolomaviikoilla!

Ylläksellä (viikko 8) tai Luostolla (viikot 9-10) hotellimajoituksen ja täyshoidon 2+2 henkilölle sisältävä palkinto arvotaan loppiaisena. Lisäksi palkinto sisältää polttoaineet ST1 ja Shell -asemilta matkan ajaksi ja Lasten Lumipäivät -ohjelmakokonaisuuden paikan päällä.

Palkinnon arvo on yhteensä 2 700 euroa.

Siispä, jos et koita, et varmasti voita! Joten, tsekkaa tämä video ja voit voittaa perheellesi Lapin seikkailun lumisine aktiviteetteineen!

Jutun kuvassa Tuisku marraskuisessa Road to Lahti -Show'ssa. (Jesse Väänänen)