13.5.2011← Takaisin

TALVEN PARAS MUISTO MÄKIKOULUSTA-kirjoituskilpailun voittajat on julistettu!

Lidl ja Finnjumping järjestivät yhteistyössä mäkikoululaisten kirjoituskilpailun. Kilpailu oli tarkoitettu mäkihypyn ja yhdistetyn seurojen mäkikoululaisille. Ensimmäistä kertaa järjestetty mäkihypyn ja yhdistettyyn kilpailuun tuli paljon hienoja tarinoita eri-ikäisiltä mäkikoululaisilta ja upeita piirroksia.

Kilpailun ”tuomarina” toimi mäkikotka Ville Larinto. Ville ihasteli lukiessaan ja tutkiessaan mäkijunioreiden kirjoituksia ja piirroksia, miten hienoja tarinoita on saatu aikaiseksi. Mäkikoululaisten tarinat kertoivat mäkihyppäämisen aloittamisesta ja jännityksestä ja hienoudesta siirtyessä vähitellen isompiin mäkiin sekä miten mäkikoulussa on saatu uusia kavereita ja upeista kilpailukokemuksista.

- Kilpailun voittaja Olli Haavisto oli todella nähnyt vaivaa maalatessaan ja piirtäessään kilpailutilanteesta hienon kuvan ja riimitellessään hyppäämisestä kertovan kirjoituksen runon muotoon. Voittajien valinta oli kyllä vaikeaa näistä kaikista hienoista töistä, toteaa Ville Larinto.

Kilpailun aiheena oli paras muisto mäkikoulusta. Lidl palkitsee voittajan 50 € lahjakortilla sekä kilpailun kolme parasta kirjoitusta palkitaan uudella Team Finland mäkikotka t-paidalla ja joukkuepipolla. Kaikki kilpailuun osallistuneet palkitaan.

Kilpailun tulokset
1. Olli Haavisto 12v, Tampereen Pyrintö
2. Eelis Meriläinen 6v, Jyväskylän Hiihtoseura
3. Vilma Meis 8v, Siilinjärven Ponnistus

Onnea voittajille ja kiitos kilpailuun osallistuneille!

Finnjumping ry ja Lidl Ky

Kilpailun voittajan kirjoitus julkaistaan Lidl:n nettisivuilla www.lidl.fi ja kaikki palkitut Finnjumpingin sivuilla www.finnjumping.fi-sivuilla sekä kesän nettilehti Ponkkarissa!