2.9.2011← Takaisin

Suomen Hiihtoliitto ry ja Suomen Maastohiihto ry hakevat yhteistä toiminnanjohtajaa

Toiminnanjohtaja vastaa Hiihtoliiton ja Maastohiihdon päivittäisestä hallinnosta ja yhdistysten yhteisen toimiston toiminnasta. Toiminnanjohtajan tehtävänä on johtaa Suomen menestyksekkäimmän urheilulajin operatiivista toimintaa ja kehittää lajin toimintakonseptia. Toiminnanjohtaja koordinoi hiihtolajien yhteistyötä.

Suomen Hiihtoliitto ry toimii hiihtourheilun aatteellisena ja toiminnallisena yhdyssiteenä sekä hiihtolajien valtakunnallisena lajiliittona. Hiihtoliitto huolehtii hiihtourheilun yhteisestä edunvalvonnasta ja edistää hiihtourheilun harrastusta. Hiihtoliitto on Kansainvälisen Hiihtoliitto FIS:n jäsen ja toimii sen edustajana Suomessa.

Suomen Maastohiihto ry toimii maastohiihdon aatteellisena ja toiminnallisena yhdyssiteenä sekä maastohiihdon lajiyhdistyksenä. Yhdistyksen tehtävänä on edistää ja tukea maastohiihdon urheilu- ja harrastustoimintaa.

Nykyisen toiminnanjohtajan siirtyessä muihin tehtäviin

Suomen Hiihtoliitto ry ja Suomen Maastohiihto ry hakevat yhteistä

TOIMINNANJOHTAJAA

Toiminnanjohtajalta edellytetään kykyä toimia laaja-alaisesti urheilujärjestötoiminnassa. Tehtävässä vaaditaan tuloksellisuutta tehtävien hoitamisessa ja yhteistyökykyä sekä urheilun liiketoiminnan ja markkinoinnin ymmärrystä. Arvostamme urheilujärjestötoiminnan tuntemusta sekä kokemusta organisaatioiden johtotehtävistä. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää kykyä kansainväliseen yhteistyöhön.

Lyhyet kirjalliset hakemukset pyydetään lähettämään 11.9.2011 mennessä Hiihtoliiton puheenjohtaja Matti Sundbergille (matti.sundberg@skanska.fi).