30.9.2014← Takaisin

Sari Ruotsalainen vahvistaa Hiihtoliiton ja Lahti 2017 -kisojen markkinointia

Urheilutapahtumien ja -markkinoinnin vahva osaaja Sari Ruotsalainen aloittaa lokakuun alussa projektipäällikkönä Suomen Hiihtoliitossa ja Lahti 2017 -kisaprojektissa. Ruotsalainen siirtyy hiihtourheilun pariin urheilumarkkinointiin erikoistuneesta Infront Finland Oy:stä.

Ruotsalainen on työskennellyt useiden arvokisojen ja maailmancuptapahtumien parissa niin kesä- kuin talvilajeissa.

- Sari tulee työskentelemään Hiihtoliitossa pohjoismaisten lajien maailmancupien sekä maajoukkueiden yhteistyökumppanuuksien kanssa. Lahden MM-projekti taas tarjoaa laaja-alaisesti markkinoinnin ja ilmiön luomisen mahdollisuuksia, jotka ovat kulmakiviä koko projektin onnistumisen kannalta, kertoo Hiihtoliiton markkinointi- ja tapahtumajohtaja Mikko Saarinen.

- Hiihtolajit ovat syvällä niin minun kuin miljoonien muidenkin suomalaisten sydämissä. Meillä on yhdessä urheilijoiden, yhteistyökumppaneiden, seurojen ja koko urheiluväen kanssa ainutlaatuinen mahdollisuus saada aikaan upeita elämyksiä, tarinoita, tunteita ja kohtaamisia. Määrätietoisen työn avulla voimme luoda ihmisille uusia mahdollisuuksia löytää hiihtolajien pariin, jokainen omalla tavallaan. Lahti2017 on huikea mahdollisuus luoda tapahtuma ja ilmiö, jonka vaikutukset ulottuvat pitkälle tulevaisuuteen sekä lajikulttuurissamme että koko suomalaisessa liikunnassa ja urheilussa, pohtii Ruotsalainen.