8.3.2013← Takaisin

Rukka, Icepeak ja Hiihtoliitto yhdessä kohti 2017 MM-kotikisoja

L-Fashion Group Oy ja Suomen Hiihtoliitto ry ovat solmineet pitkäaikaisen yhteistyösopimuksen. L-Fashion Group Oy:n merkeistä Icepeak ja Rukka vaatettavat sekä mäkihyppääjät että yhdistetyn urheilijat seuraavat neljä vuotta.

L-Fashion Group Oy on ollut mäkihypyn ja yhdistetyn kumppani jo usean vuoden ajan.
    - Mäkihypyssä ja yhdistetyssä on takana muutama vaikea kausi, mutta pohdittuamme yhteistyötä eri näkökulmista, päätös jatkosta syntyi kuitenkin helposti. Tavoittelemme niin tällä kuin muillakin sponsorointisopimuksillamme tuotemerkkiemme näkyvyyttä kansainvälisillä markkinoilla sekä asiakasyhteistyön syventämistä ja tuotekehitysyhteistyötä, sanoo L-Fashion Group Oy:n Suomen country manager Pasi Luumi.

Pohjoismaiset lajit pysyvät suomalaisten mielessä korkealla aallonpohjasta huolimatta. Lajien nousu takaisin huipulle vaatii jatkossa kovaa työtä, kiinteää yhteistyötä lajiryhmien sisällä ja hyviä kumppaneita.
    - Uskomme kuitenkin, että aallonpohja on nyt kosketettu ja sopimuskauden aikana Suomi on jälleen mäkihypyn ja yhdistetyn huipulla. Lajeina nämä kaksi ovat kiinnostavia ja merkeillemme sopivia: sporttisia ja fyysisesti haastavia talvilajeja. Haluamme olla mukana nostamassa mäkihyppääjämme takaisin maailman huipulle ja panostaa pitkäaikaiseen yhteistyöhön, jatkaa Luumi.

Suomen Hiihtoliiton ja L-Fashion Groupin yhteistyö ulottuu kaikkiin aikuisten ja nuorten maajoukkueisiin. Usko suomalaiseen osaamiseen, mutta myös kansainvälisesti menestyvään tuotteeseen on osa kumppaniosapuolten yhteistä arvomaailmaa.
    - Ilman muuta Icepeak ja Rukka -vaatesopimus on todella tärkeä Hiihtoliiton mäkihypylle ja yhdistetylle. Olemme mukana mallistojen ja tuotteiden kehitystyössä omalta osaltamme ja olemme olleet todella tyytyväisiä vaatteiden laatuun, käytännöllisyyteen ja ulkonäköön. Asut ovat tärkeä ulkoinen tunnus joukkueille ja erityisen hienoa on, että kumppanimme on suomalainen ja lahtelainen, mutta myös erittäin kansainvälinen yritys, sanoo Suomen Hiihtoliiton toiminnanjohtaja Mika Kulmala.

Kulmala korostaa myös pitkän ja laajan kumppanuuden merkittävyyttä.
    - Mäkihyppy ja yhdistetty kiinnostavat edelleen suomalaisia. Sponsoroinnissa pyritään kokonaisvaltaiseen yhteistyöhön, minkä tuloksia mitataan muutenkin kuin perinteisellä näkyvyyden mittauksella. Pitkäaikaisen sopimuksen kanssa on helpompaa rakentaa joukkuetta kohti Lahden vuoden 2017 MM-kilpailuja, jatkaa Kulmala.