18.12.2014← Takaisin

Restelistä Hiihtoliiton virallinen majoituskumppani

Restelin kanssa solmittu yhteistyö tuo Suomen Hiihtoliitolle merkittävän kumppanin hotelli- ja ravintolatoimialalla.

Kaksivuotinen yhteistyösopimus tarjoaa molemmille osapuolille edellytykset pitkäjänteisen yhteistyön kehittämiseen. Osapuolilla on lisäksi mahdollisuus neuvotella uudesta kahden vuoden optiosta ennen sopimuksen päättymistä.

"Olemme innoissamme päästessämme osaksi suomalaista hiihtoperhettä. Meillä on valtakunnallisesti erittäin kattava sekä laadukas hotelli- ja ravintolavalikoima, jonka myötä pystymme tuottamaan merkittävää etua paljon matkustaville urheilijoille sekä valmentajille” iloitsee Restelin kaupallinen johtaja Jan-Erik Lagerström. ”Suomalainen maastohiihto, mäkihyppy ja yhdistetty ovat maailman huipputasoa, jonka olemme nähneet jo alkukauden tulosten perusteella. Olemme mielellämme mukana tukemassa suomalaista huippu-urheilua kohti Lahden 2017 kotikisoja”, Lagerström jatkaa.

”Nyt solmittu yhteistyösopimus on toiminnallemme erittäin hyödyllinen. Restelin laaja tuotevalikoima tuo Hiihtoliitolle merkittäviä etuja eri tarpeisiin kauden aikana. Henkilöstömme, luottamushenkilömme ja valmennusryhmämme liikkuvat paljon ja tarvitsevat toimivaa, ympäri Suomen ulottuvaa majoitusverkostoa. Restelin kautta myös lajiliittomme kokousjärjestelyt sujuvat tulevaisuudessa entistä vaivattomammin.” Suomen Hiihtoliiton toiminnanjohtaja Mika Kulmala kertoo yhteistyön taustoista.