17.2.2012← Takaisin

Rainbow ja Suomen Maastohiihto ry yhteistyöhön

Thermo Care Oy ja Suomen Maastohiihto ry ovat solmineet 2,5-vuotisen yhteistyösopimuksen, jonka myötä Rainbow toimii Suomen Maastohiihdon Hopeasompa-kilpailujärjestelmän pääyhteistyökumppanina 2012-2014. Rainbow tulee näkymään Hopeasomman loppukilpailuissa mm. numeroliiveissä, alkaen Valkeakoskella hiihdettävissä Hopeasompa-loppukilpailuissa 25.-26.2.2012. Solmitun yhteistyösopimuksen tavoitteena on tukea Hopeasompa-toimintaa sekä lasten hiihtoharrastusta ja kasvamista urheilijan polulla.

Thermo Care Oy on osa suurta kansainvälistä Rainbow-ketjua. Olemme Rainbow-puhdistusjärjestelmän maahantuoja Suomessa. Rainbow on se aito ja alkuperäinen laite, joka on ollut 80 vuotta maailman markkinoilla ja Suomessakin yli 25 vuotta.

Rainbowlla saat puhtaan sisäilman, tasapainoisen huoneilman kosteuden, suolahoidon, aromaterapian, imurin, vesi-imurin, mattojen ja sänkyjen syväpuhdistuksen, tekstiilipesut, mattojen pesut ja vakumoinnin. Ja paljon paljon muuta.

Rainbown on tunnettu pitkästä käyttöiästä, joka on 25 - 30 vuotta ja takuu moottorille on 8 vuotta.

Thermo Care haluaa olla omalta osaltaan tukemassa ja auttamassa suomalaisia hiihtäjiä. Urheilijoiden hyvinvointi kotona ja kisamatkoilla on tärkeää, niinpä Rainbow on välttämätön laite heidän mukaansa. Sillä saadaan nopeasti puhtaaksi majoitustilojen sängyt, lattiat ja huoneilma.

Uskomme, että sopimuksen myötä Rainbown imago ja brändi pohjoismaisen hiihdon parissa vahvistuu  ja Rainbow saa myös paljon positiivista näkyvyyttä Hopeasompa-tapahtumissa, kertoo Matti Pöyhönen Rainbowsystemsiltä.

Lisätietoja:

Suomen Maastohiihto ry