18.12.2015← Takaisin

Hiihtoliiton aineistot järjestykseen - SHL ja Gredi yhteistyöhön

Suomen Hiihtoliitto on solminut Gredin kanssa yhteistyösopimuksen, jolla Gredi liittyy Hiihtoliiton virallisten partnereiden joukkoon. Hiihtoliitto ottaa samalla käyttöön Gredin digitaalisen aineistonhallintapalvelun.

”Suomen Hiihtoliiton visio on olla ’maailman paras lumella’. Sitä ei mitata ainoastaan urheilumenestyksenä, vaan siihen johtavat eri osa-alueet. Viime vuonna uudistettu ilmeemme kertoo tuoreesta ja yhtenäisestä Hiihtoliitosta, vahvasta brändistä”, kertoo Hiihtoliiton kaupallinen johtaja Jari Töykkä.

”Haluamme olla edelläkävijöitä liikunnan ja urheilun alueella tehokkaana ja tuottavana järjestönä. Siihen liittyy olennaisesti strategiseksi painopistealueeksi määrittelemämme viestintä, joka on avointa kaikkiin suuntiin.”

Järjestöt painivat tyypillisesti jatkuvan resurssipulan kanssa. Hiihtoliitto haluaa tehdä panostuksissaan oikeita valintoja, joilla kaikki resurssit saadaan tehokkaasti käyttöön oikeiden työkalujen avulla. Gredin aineistonhallintapalvelu auttaa Hiihtoliittoa saavuttamaan uuden strategian mukaiset tavoitteet.

Sujuvalla aineistonhallinnalla Hiihtoliitto pystyy ohjaamaan markkinoinnin ja viestinnän resurssit tehokkaimpaan käyttöön. Aineistot siirtyvä verkkolevyiltä hyvään talteen ja kaikkien osallisten saataville. Kustannussäästöjä syntyy myös siitä, että dynaamisten aineistopohjien ansiosta jokaista asiaa ei tarvitse aina teettää talon ulkopuolella.

Digitaalinen aineistonhallinta tukee Hiihtoliiton brändinhallintaa ja uudistetun brändin jalkautusta. Myös lehdistölle on helppo tarjota aina oikeat ja uusimmat aineistot, joissa on lisäksi oikeat partnerit näkyvillä.

”Saamme työkaluja sekä sisäiseen että ulkoiseen viestintäämme, aineistojen tuottamiseen ja jakamiseen. Meillä on tällä hetkellä raikas uusi ilme, joka Gredin avulla voidaan jalkauttaa laajalle hiihtourheilukentälle. Tämä kaikki tukee strategisia tavoitteitamme ja lisää houkuttelevuuttamme matkalla kohti Lahden MM-kisoja”, kertoo Töykkä.

”Suomalaisena yrityksenä olemme osallistuneet muutenkin suomalaisen urheilun tukemiseen esimerkiksi Urheilugaalan partnerina. Yhteistyö Hiihtoliiton kanssa on jatkumoa tälle ja sopii erinomaisesti arvoihimme ja strategiaamme. Olemme todella iloisia, että pystymme omalla panoksellamme konkreettisesti auttamaan Hiihtoliittoa sen tavoitteissa tarjoamalla sille tehokkaat markkinointia ja viestintää tukevat työkalut”, iloitsee Gredi Oy:n toimitusjohtaja Risto Pasanen alkaneesta yhteistyöstä.

www.gredi.fi