27.9.2017← Takaisin

Atria ja Hiihtoliitto jatkavat menestyksekästä yhteistyötään - sopimus laajenee lasten lumilajitapahtumiin

Atria Suomi Oy:n ja Suomen Hiihtoliiton kaksi vuotta sitten alkanut yhteistyö saa jatkoa. Kumppanit ovat solmineet uuden kaksivuotisen yhteistyösopimuksen.

Atria ja Hiihtoliitto aloittivat yhteistyönsä syksyllä 2015, jonka ensimmäisen periodin huipentumana olivat menestyksekkäät Lahden MM-kisat talvella 2017. Yhteistyön tavoitteet täyttyivät ja yhteinen arvopohja Atrian ja suomalaisen maastohiihdon välillä oli niin vahva, että yhteistyö sai jatkoa.

”Olemme erittäin tyytyväisiä, että yhteistyömme Atrian kanssa jatkuu. Suomalaisuus ja hyvän ruoan tärkeys niin urheilussa kuin liikkuvien perheiden arjessa ovat asioita, jotka jaamme kumppaneina. Atria on ollut merkittävä kumppani Hiihtoliitolle viimeisen kahden vuoden ajan ja on esimerkillisellä tavalla myös hyödyntänyt yhteistyötä monella tavalla. Toivomme yhteistyöltä sitä myös jatkossa”, sanoo Hiihtoliiton kaupallinen johtaja Jari Töykkä.

Uuden sopimuksen kulmakivenä on edelleen menestyksekäs Suomen maastohiihtomaajoukkue ja sen pääyhteistyökumppanuus. Maastohiihdon Suomen Cupin tapahtumissa ja Lahden maailmancupissa, Salpausselän kisoissa, Atria on myös vahvasti mukana.

Kumppanuuden uutena kohteena on Hiihtoliiton ja Ampumahiihtoliiton Lumilajit Liikuttavat -hankkeen suosittu Lasten Lumipäivät -kiertue. Lumipäivät-tapahtumakiertue liikutti viime kaudella 10 000 lasta koulupäivä- ja iltatapahtumissa yli 20 paikkakunnalla.

Atria haluaa tuottaa suomalaisille elämyksellisiä ja mieleenpainuvia hetkiä niin hiihdon kuin hyvän ruoan ympärillä.

”Haluamme tukea suomalaista huippu-urheilua, joka tuottaa ruoan tavoin elämyksellisiä hetkiä suomalaisille. Laadukas ruoka ja muun muassa proteiinin edut ovat tärkeitä viestejämme, joilla haluamme tavoittaa niin huippu-urheilijat, liikkuvat nuoret kuin myös suomalaiset aktiiviset perheet. Yhteistyö Hiihtoliiton kanssa tukee tavoitteitamme erinomaisesti”, sanoo Atria Suomen markkinointijohtaja Sanna Päällysaho.

Elämykset eivät rajoitu vain huippu-urheiluun vaan myös ensikosketuksiin lumilajeissa. Lasten Lumipäivät -kiertue on tästä erinomainen esimerkki, joka tutustuttaa lapset ja perheet innostavalla tavalla talvisiin harrastuksiin.

***
Suomen Hiihtoliitto on hiihtolajien kattojärjestö Suomessa. Hiihtoliittoon kuuluu noin 500 jäsenseuraa, joiden yhteenliittymänä sen tehtävä on edistää hiihtourheilua sekä kehittää hiihtolajeja koko Suomen kansan keskuudessa lasten ja nuorten toiminnasta huippu-urheiluun saakka. Hiihtoliiton alaisiin maastohiihdon ja parahiihdon maajoukkueisiin kuuluu lähes 50 urheilijaa. www.hiihtoliitto.fi

Atria on suomalainen yli 110-vuotias elintarvikealan yritys. Päätuotteemme, Hyvä Ruoka, tuottaa paremman mielen ja kestävää arvoa kaikille sidosryhmillemme. Hyvä ruokamme on vastuullisesti ja eettisesti tuotettua, ravitsevaa ja turvallista. Atria-tuotteiden liha on 100 prosenttisesti suomalaista alkuperää. Hyvä ruoka – parempi mieli. www.atria.com