Keuruu

Toimitsijalle

Ski Jyväskylä on tunnettu hiihtotapahtumien järjestäjä useamman vuosikymmenen ajalta. Tapahtumat järjestetään vapaaehtoisvoimin ja tapahtumien järjestämiset ovat seuran suurin varainhankinnan muoto. Osallistumalla kisajärjestelyihin tuet samalla Ski Jyväskylän toimintaa. Kilpailu- ja tapahtumajärjestelyihin osallistumalla kartutat samalla myös hiihtokouluryhmän varainhankintaa. Kauden päätteeksi seuran hallitus jakaa 30% kilpailuiden tuotosta prosentuaalisesti hiihtokouluryhmille tapahtumien järjestelyihin osallistumisen mukaan.

Ski Jyväskylä järjestää tänä talvena tapahtumat ilman yleisöä. Tämä tarkoittaa, että tapahtumiin ei myydä lippuja stadion – eikä kilpailualueille. Kisoissa ja tapahtumissa on paikalla vain tarvittava määrä kilpailuorganisaatiota ja osallistujien vanhemmat/huoltajat. Tällä hetkellä on voimassa toistaiseksi voimassa oleva maskisuositus, joka koskee myös ulkoilmassa tapahtuvia tapahtumia. Seuraamme jatkuvasti voimassa olevia koronasuosituksia. Se, että talven tapahtumat pystytään tänä vuonna poikkeuksellisesta tilanteesta huolimatta järjestämään, tukee seuran toiminnan jatkoa ja asemaa tulevaisuudessa.

Vapaaehtoiset ja heidän upea panoksensa ovat erittäin tärkeä osa tapahtumien järjestelyissä Tiesitkö, että vapaaehtoisena voit toimia esimerkiksi hiihtokilpailuorganisaatiossa esim. hiihtotapavalvonnassa, kirjurina, numeroiden poisottajana, mehunjakajana, liikenteenohjauksessa, kilpailutoimistossa, mediapalvelussa, kahviopalveluissa jne. Ja moni tehtävistä on sellaisia, jotka sopivat myös hiihtäville lapsille ja nuorille! Vapaaehtoisten ilmoittautuminen talven 2021 tapahtumiin on nyt käynnissä ilmoita itsesi mukaan ja vinkkaa ilmoittautumisesta myös kaverille! Ilmoittaudu vapaaehtoiseksi tästä linkistä