20.1.2012← Takaisin

Veikkauksen kanta-asiakasarvonnan voittajat Mäkiviikolla

[caption id="attachment_2178" align="alignleft" width="150" caption="Veikkauksen ryhmä yhdessä mäkihyppääjien ja valmennusjohdon kanssa. Kuva: Veikkaus Oy"][/caption]

Kuusi onnellista Veikkauksen kanta-asiakasarvontaan osallistunutta voittivat matkat kahdelle hengelle Keski-Euroopan Mäkiviikolle seuraamaan Innsbruckin osakilpailua. Matkaan sisältyi lennot, majoitukset, ruokailut sekä tietenkin tapaaminen mäkikotkien kanssa. Matkapäiväkirjan pääset lukemaan tästä linkistä:  https://www.veikkaus.fi/fi/sinaVoitatAinacontentid= MAKIVIIKKOAEDU_19012012_150838&i_tpl=RT_SVA_ARTICLE&p_name=NEWS

Veikkaus on mäkihypyn pitkäaikaisin yhteistyökumppani ja mäkihyppy on Veikkaukselle myös tärkeä pelikohdelaji Vedonlyönnissä. Mäkihyppääjät, niin aloittelijat kuin A-maajoukkueen jäsenet hyötyvät Veikkauksen tuotosta esimerkiksi valmentajakoulutuksien, urheilija-apurahojen tai vaikkapa parempien harjoitusolosuhteiden kautta.