19.10.2018← Takaisin

Suomen Hiihtoliitto ja Vuokatti Sport laajentavat markkinointiyhteistyötään - Suomen yhdistetyn maajoukkue uuden sopimuksen keskiössä

Suomen Hiihtoliitto ja Vuokatti Sport ovat solmineet uuden kaksivuotisen yhteistyösopimuksen. Uuden laajemman yhteistyösopimuksen myötä Vuokatti Sportista tulee yhdistetyn maajoukkueen pääyhteistyökumppani ja maastohiihtomaajoukkueen yhteistyökumppani.

Vuokatti on toiminut pitkään yhdistetyn maajoukkueen eri ryhmien harjoituskeskuksena. Nyt solmittu laaja yhteistyösopimus mahdollistaa myös syvemmän markkinointiyhteistyön.

”Vuokatti Sport on ylpeä siitä, että se on saanut olla mukana rakentamassa useimpia lumilajien menestystarinoita. Erityisesti yhdistetyn nuori ja lahjakas maajoukkue on vähän kuin meidän omia kummipoikiamme. Haluamme olla mukana heidän tulevassa menestystarinassaan,” sanoo Vuokatti Sportin toimitusjohtaja Veikko Halonen.

Suomen Hiihtoliitto allekirjoitti myös vastikään sopimuksen mukanaolostaan lumilajien olympiavalmennuskeskuskokonaisuudessa, jossa Vuokatti Sportilla on suuri rooli. Yhdistetyn urheilijoiden sekä maastohiihtäjien harjoitusolosuhteet tukipalveluineen ovat näin ollen jatkossakin turvatut.

”Suomen Hiihtoliitto ja Vuokatti Sport tekevät laaja-alaista yhteistyötä pohjoismaisten hiihtolajien urheilutoiminnassa. On hienoa, että tällä uudella sopimuksella osapuolet tiivistävät hyvää yhteistyötään myös markkinointiyhteistyön osalta. Yhteistyö yhdistetyn ja maastohiihdon maajoukkueidemme kanssa on mitä luontevin tapa muun muassa edistää Vuokatin tunnettuutta myös kansainvälisesti Vuokatille tärkeissä kohderyhmissä”, sanoo Hiihtoliiton kaupallinen johtaja Jari Töykkä

Urheilijoiden harjoitusmahdollisuuksien lisäksi Hiihtoliitto haluaa tukea jatkossakin valmennuksen kehitystyötä ja hyödyntää maajoukkuetoiminnassaan Vuokatti Sportin testaus- ja tutkimustoimintaa. Kokonaisuudessa on vahvasti mukana myös Jyväskylän yliopiston liikutateknologian laitos.

www.vuokattisport.fi
www.hiihtoliitto.fi