7.10.2013← Takaisin

Seuramuutot kaudelle 2013-14

Yhteensä 117 hiihtolajien yli 16-vuotiasta urheilijaa vaihtoi seuraa kaudelle 2013 - 2014. Eniten uusia urheilijoita vastaanottivat Oulun Hiihtoseura sekä Pyhäjärven Pohti, jonka alaisuuteen on koottu tasokas miesten hiihtojoukkue. Kouvolan Hiihtoseura vahvisti rivejään kolmella mäkihyppääjällä, Kalle Keiturilla, Harri Ollilla ja Jere Kykkäsellä. Vasta perustetun Finlandia-hiihto Teamin nimissä hiihtävät alkavalla kaudella Jukka-Pekka Ojala, Jukka Hartonen, Niko Nättinen ja Teemu Virtanen.

Pyhäjärven Pohdin nuori miesten hiihtojoukkue, Pohti SkiTeam Pyhäjärvi, julkistettiin 30.9.2013. Keski-iältään 22-vuotiaan joukkueen hiihtäjillä on aiempaa menestystä mm. nuorten SM-kisoista. Pohti SkiTeam Pyhäjärven tulevan kauden tavoitteena on sijoittua miesten SM-viestissä kymmenen parhaan joukkoon sekä SM-parisprintissä ja Suomen Cupin viesteissä kuuden parhaan joukkoon. Idea joukkueen kokoamisesta lähti hiihtäjiltä itseltään ja SkiTeamin ensimmäinen koitos on Vuokatissa 9. - 10.11.2013 Suomen Cupin avauksessa.

Kauden 2013 - 2014 seuramuutot löytyvät täältä.

Lähde: www.hiihtoliitto.fi