16.6.2014← Takaisin

Mäkituomarikerho järjestää Vuokatin Mäkikarnevaalien aikaan tuomarikurssin

Kurssilla on mahdollisuus suorittaa kolmen vuoden välein vaadittava kertaus tai luokan korotus alueellisesta valtakunnalliseen tasoon. Alueelliseen luokkaan pyrkiviltä ei edellytetä tuomarointikokemusta, lajin tuntemus ja kova halu riittävät. Luokan korottajilta edellytetään vähintään kolme vuotta alueellista tuomarointikokemusta.

Kurssipäivä on 16.7.2014, samana päivänä käydään Finlandia Veikkaus Cupin kilpailu. Päivän tarkempi aikataulu ei ole vielä selvillä, mutta kurssi aloitetaan kokoontumalla Vuokatinvaaran mäelle ennen yhdistetyn mäkiosuutta. Teoriaa käydään Opistolla päivällä ja iltapäivästä taas käytännönharjoitusta Cupin erikoismäkikisassa. Kurssi päättyy Opistolla yhteenveto-osuuteen mäkikisan jälkeen.

Alustava aikataulu, cup kisan aikataulusta riippuen:
    Klo 8:30 (noin puoli tuntia ennen yh:n koekierrosta) kokoontuminen Vaaran mäellä. Suorituspaikat
    Klo 10:00 Teoria-osuus Opistolla
    Klo 13:30 (mäkikisan koekierros) Arvosteluharjoituksia
    Klo 15:00 Loppuyhteenveto Opistolla

Ilmoittautumiset kerhon puheenjohtajalle viimeistään 6.7.2014 mennessä!

PJ Teppo Nieminen
    teppo.nieminen@sahkolaitos.fi
    Puhelin 050-5969229

Mahdolliset majoitusvaraukset suoraan Vuokatin Urheiluopistolta.

Kurssimaksu kaikilta 10€, sisältää opetuksen ja kurssimateriaalin. Majoitus, ruokailut ja kahvittelut Opiston hinnoittelemina.