26.9.2014← Takaisin

Mäkihypyn ja yhdistetyn syyskokous pidettiin HiihtoSuomessa

Vasemmalla Pasi Sajasalo ja oikealla LHS:n Pekka Tervahartiala.Vasemmalla Pasi Sajasalo ja oikealla LHS:n Pekka Tervahartiala.

Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräisten asioiden lisäksi muun muassa lajiryhmän talven kansallinen kilpailukalenteri, sääntöasioita sekä alueleiri ja –valmentajatoimintaa.

Kokouksen yhteydessä palkittiin Lahden Hiihtoseura parhaana Hopeasompa pisteseurana Paavo Talonpojan lahjoittamalla Rataskello – palkinnolla. Lahden Hiihtoseura keräsi Taivalkosken Hopeasompakilpiluista pisteitä yhteensä 275. Toiseksi tuli Kuusamon Erä-Veikot saaden pisteitä 175 ja kolmanneksi Kiteen Urheilijat saaden 115 pisteittä.

Lahden Hiihtoseuran mäkijaoston puheenjohtaja Pekka Tervahartiala vie Rataskellon tyytyväisin mielin takaisin ”kotiin”. Tervahartiala lupasi olla tulevaisuudessakin Karpalossa auttamassa tulevia kotkanpoikasia siivilleen.

HiihtoSuomi jatkuu lauantaina. Silloin ohjelmassa on muun muassa liittovaltuuston kokous ja liittokokous.

Kuva: Pasi Sajasalo (vas.) ojentaa Pekka Tarvahartialalle Rataskellon.