7.12.2012← Takaisin

KANSALLISTALKOOT KÄYNNISTYY KOKO KANSALLE

Finnjumping ry:n mäkihypyn ja yhdistetyn varojen keräämiseksi suunnitellut Kansallistalkoot on käynnissä ja nyt myös yksityishenkilöt voivat siihen osallistua. Yritykset ja yksityishenkilöt voivat antaa lajien toimintaedellytysten kehittämiselle tukensa erilaisia tukipaketteja tai kampanjatuotteita ostaen.

Aiemmin vain perustietoa kampanjasta tarjonnut verkkosivu www.kansallistalkoot.fi on nyt avautunut laajemmaksi ja sivulla jaetaan informaatiota kampanjasta, tuodaan esille tarinaa urheilijoista, kootaan laji- ja kampanjauutisia yhteen sekä esitellään kampanjassa mukana olevat kumppanit.

VERKKOKAUPASTA TALKOOTUOTTEITA JA TUKIPAKETTEJA – VAIKKA JOULULAHJOIKSI

Kansallistalkoot -sivustolle avautuu myös verkkokauppa, jossa myydään laajalla valikoimalla talvi- ja mäkiurheiluun liittyviä helposti ostettavia kampanjatuotteita. Kampanjan teema ”Autan miestä mäessä” on keskeisenä viestinä mukana kampanjatuotteissa. Tuotteita löytyy niin lapsille kuin aikuisillekin ja yritysten käyttöön. Tuotteista voidaan esille nostaa esimerkiksi erittäin tyylikäs pinssi ja mäkihyppääjälelu, joka saa aikuisetkin innostumaan takapihan mäkihyppykisoista. Tuotteissa löytyy lisäksi mm. pipoja, lapasia, reppuja, t-paitoja, pyyhkeitä, kaulahuiveja. Verkkokaupan koko valikoima löytyy osoitteesta http://kansallistalkoot.omaverkkokauppa.fi/.

KAMPANJAA VOI TUKEA JO 10 EUROLLA

Verkkokaupasta voi ostaa kampanjatuotteiden lisäksi monenlaisia tukipaketteja. Pienimmillään voi osallistua jo 10 eurolla. Koko tuote- ja tukipakettimyynnin tuotto ohjataan mäkihypyn ja yhdistetyn nuoriso-, valmennus- ja kilpailutoimintaan.

KAMPANJA SAA SUURTA NÄKYVYYTTÄ

Kampanja näkyy julkisesti kattavasti viikosta 50 alkaen. Marraskuussa ensiesityksensä saanut ja sen jälkeen suurta suosiota kerännyt hauska ja tunteita herättävä filmi näkyy sekä tv-kanavilla että verkossa. Ensimmäinen esitys MTV3-kanavalla on lauantaina 8.12.2012, minkä jälkeen sitä esitetään lukuisia kertoja pitkin talvea. Lehtimainoksia alkaa näkyä jo ennen joulua ja valtakunnallinen ulkomainonta käynnistyy vuodenvaihteeseen mennessä.

VOIT TUKEA KAMPANJAA MYÖS MUILLA TAVOILLA

Mäkihyppääjäleluja voit löytää kampanjatuotteina myynnissä myös kaikista Lidl-myymälöistä ja osasta IKH-myymälöitä. Tämän lisäksi Omenahotels on aloittanut kampanjan, jossa kampanja-aikana tehdyistä yöpymisvarauksista maksetaan tietty summa Kansallistalkoot-kampanjan hyväksi. Vastaavantyyppisen kampanjan toteuttaa myös PlusTV, joka tukee talkookampanjaa myytyjen maksukorttien määrän pohjalta.