23.12.2011← Takaisin

Autofit-huoltokorjaamoketju mäkihypyn yhteistyökumppaniksi

Autofit-huoltokorjaamoketju ja mäkihypyn sekä yhdistetyn lajiyhdistys Finnjumping ry ovat solmineet mäkihypyn maajoukkuetta koskevan yhteistyösopimuksen meneillään olevalle talvikilpailukaudelle 2011-12. Sopimuksen myötä Autofit on tällä kaudella yksi mäkihypyn pääyhteistyökumppaneista.

Finnjumpingin puheenjohtaja Ilkka Tiilikainen iloitsee siitä, että yhteistyökumppaneiden joukko täydentyy vielä ennen vuoden vaihteen tärkeitä kisoja.
    - Mekin haluamme osaltamme edistää Autofit-huoltokorjaamoketjun liiketoiminnan kehittymistä ja ketjuun kuuluvien yrittäjien tunnettuuden lisäämistä, hän toteaa.

Autofit-ketjun näkökulmasta yhteistyö miesten mäkimaajoukkueen kanssa on luonteva jatkumo aiemmin tehdylle markkinointiyhteistyölle mäkihypyn ja yhdistetyn parissa. Autofit-ketjun markkinoinnista vastaava Kari Melkkilä muistuttaa, että vaikka Suomi on aikoinaan juostu maailman kartalle ja olemme jääkiekon hallitseva maailmanmestari, niin suomalaisten sydämissä suurimman sijan ovat saaneet hiihto ja mäkihyppy. Mäkihyppy onkin Suomessa erittäin arvostettu ja seurattu laji, joka oli tutkimusten mukaan viime vuonna Suomen kiinnostavin urheilulaji.

- Sopimuksen myötä Autofit-korjaamoketju on halunnut lähteä mukaan tämän kansallisurheilumme voimakkaaksi tukijaksi. Olemme tyytyväisiä, kun voimme olla ”huoltamassa” myös mäkikotkia ja osaltamme luomassa joukkueelle menestymisen mahdollisuuksia. Haluamme auttaa mäkikotkamme taas uuteen lentoon – potentiaaliahan heissä on ja uskomme että kaudesta tulee urheilijoille menestyksekäs, toteaa Kari Melkkilä.

Finnjumping ry on vuonna 2009 perustettu mäkihypyn ja yhdistetyn lajiyhdistys. Sen visiona on pitää Suomi vastaisuudessakin mäkimaailman huipulla molemmissa lajiryhmissä sekä luoda suomalainen, laadukas järjestelmä joka tukee kansainväliselle huipulle pyrkiviä urheilijoita.

Autofit-huoltokorjaamoketju on Atoy Automotive Finland Oy:n hallinnoima ja operoima itsenäisten huoltokorjaamoyrittäjien ketju, joka toimii yli sadan korjaamon voimin koko Suomen kattavasti. Autofit-huoltokorjaamot tarjoavat kuluttajille ammattitaitoista, nopeaa ja kokonaisvaltaista huolto- ja korjaamopalvelua kaikille automerkeille.