28.8.2014← Takaisin

TASO 1 VALMENTAJA- JA OHJAAJAKOULUTUKSEN LAJIOSIO (25 h)

Tason 1 valmentajakoulutuksen tavoitteena on luoda valmentajille ja ohjaajille perusta yksittäisen harjoituskerran laadukkaaseen toteuttamiseen. Kouluttajina toimivat liikunnan ja urheilun ammattilaiset.

Koulutus koostuu oppimistehtävistä, sekä laji- ja yleisosiosta. Lähestymistapa on kokonaisvaltainen ja käytännönläheinen. Aiheina mm: opettaminen ja vuorovaikutustaidot, ominaisuuksien kehittäminen ja herkkyyskaudet, lajitekniikan perusteet, ihmisen elinjärjestelmät ja harjoittelu.

LAJIOSIO
    Uutta: Lajiosion voi suorittaa nyt myös itsenäisenä kokonaisuutena. Lajiosiossa painotetaan lajitekniikan, sekä harjoittelun lajinomaisten erityispiirteiden hallintaan.

YLEISOSIO
    1-tason koulutuskokonaisuuden voi täydentää milloin tahansa suorittamalla n. 20 h liikunnan aluejärjestöjen yleisopintoja, joita on säännöllisesti tarjolla ympäri suomen. Näin voit valita yleisopintojen ajankohdat ja oppisisällöt juuri itsellesi sopivaksi! Lisätietoa yleisopinnoista saat lähimmästä liikunnan aluejärjestöstä. LIITE_VOK-superviikonloput

Seuraava Mäki - yh lajiosio pidetään Vuokatissa alueleirin yhteydessä 3.–5.10.2014.

Hinta täysihoidolla 160 €. Pelkkä koulutus 70 €. Hinnat sisältävät materiaalimaksun ja käyttöoikeuden lumilajit.fi oppimisympäristöön.

Ilmoittautumiset 15.9.2014 mennessä: hakolalauri@gmail.com
    Tarkemmat ohjeet ilmoittautuneille.

Lisätietoja koulutuksista:
    Mäkihypyn ja yhdistetyn lajikehittäjä Lauri Hakola, 044-5144564 tai hakolalauri@gmail.com