Europcar

www.europcar.fi

Europcar on Euroopan johtava autovuokraamo, joka toimii kaikissa maanosissa ja palvelee asiakkaitaan 160 maassa.  Suomessa Europcarin lisenssioikeuksien haltija on Interrent Oy. Vuonna 1967 perustetussa, ja yksityisomistuksessa olevassa Interrent Oy:ssä työskentelee 180 autonvuokrauksen ammattilaista 30 paikkakunnalla, 75 vuokrauspisteessä.

Europcar tarjoaa näin kattavat autonvuokrauspalvelut koko maassa. Europcarin kotimaan autokalusto koostuu 2200 uudenveroisesta ja laadukkaasta autosta. Tarjoamme asiakkaiden käyttöön laajan valikoiman autoja pienistä kaupunkiautoista maastureihin ja minibusseihin. Suomen suurimmasta hyötyajoneuvovalikoimasta löytyy sopiva auto niin pienten kuin suurten kuormien kuljettamiseen. Turvaamme asiakkaidemme matkan jatkumisen 24h vuorokaudessa, kaikkina viikonpäivinä. Europcar on Suomen ainoa autovuokraamo, jolla sekä ISO:14001 Ympäristösertifikaatti että ISO:9001 Laatusertifikaatti. Nämä sertifikaatit ovat todiste vastuullisesta tavasta toimia sekä asiakkaiden että ympäristön hyväksi. www.europcar.fi

Vuokatti Sport - Hyvään harjoitteluun

Valmennuskeskuksemme tarjoaa monipuoliset ja laadukkaat harjoitteluolosuhteet urheilijan  polun eri ikävaiheisiin, junioreista huippu-urheilijoihin. Eri lajien suorituspaikkoja myös kehitetään jatkuvasti vastaamaan entistä paremmin asiakkaidemme tarpeisiin.

Yhdessä valmennuskeskuksen, alueella sijaitsevan Jyväskylän Yliopiston Liikuntateknologia - yksikön,
Vuokatin Urheiluakatemian ja Kainuun Prikaatin kanssa muodostamme urheilun saralla kiinteän
toimijaverkoston, jolla on vankkaa osaamista, erityisesti lumilajeissa.

Tätä osaamista haluamme tarjota urheilijoille, valmentajille ja seuroille kehittymisen turvaamiseksi. www.vuokattisport.fi

Halti

Teknisistä ulkoilu- ja urheiluvaatteista tunnettu kotimainen Halti on kuluneella kaudella aloittanut monivuotisen yhteistyön Suomen mäkihypyn ja yhdistetyn maajoukkueiden kanssa. Yhteistyön tavoitteena on tarjota maajoukkueille parasta suorituskykyä viimeisimmän vaatetusosaamisen muodossa, mm. 3D mallinnusta hyödyntäen. Yhteistyö huippu-urheilijoiden ja lajien vaativimpien edustajien kanssa takaa tuotteiden jatkuvan kehittämisen ja menestyksekkäät innovaatiot, joiden ansioista tuotteisiin voivat luottaa myös aktiiviset ulkoilijat. www.halti.fi

Veikkaus

Veikkaus on suomalainen rahapeliyhtiö ja Veikkaus tuottaa suomalaiselle yhteiskunnalle monipuolista arvoa järjestämällä rahapelejä luotettavasti ja vastuullisesti. Veikkaus lupaa Iloa elämään, mikä tarkoittaa sekä peleihin ja pelaamiseen liittyvää iloa, jännitystä ja haaveilua että veikkausvoittovarojen edunsaajille tuomaa iloa ja pelaamisen vastuullisuutta.

Opetus- ja kulttuuriministeriö jakaa Veikkauksen tuoton kokonaisuudessaan suomalaiselle taiteelle, liikunnalle, tieteelle ja nuorisotyölle. Veikkaus tuottaa suomalaiselle yhteiskunnalle noin 10 miljoonaa euroa joka viikko

Julbo

125-vuotta sitten perustetun Julbo tuotemerkin juuret sijaitsevat korkealla Alppien vuoristossa. Julbo on ollut eturintamassa kehittämässä aurinkolaseja, laskettelulaseja ja kypäriä vuoristossa työskenteleville ammattilaisille ja huippu-urheilijoille. Julbon pääkonttori sijaitsee korkealla Jura vuoristossa Ranskassa, jossa yritys on perustettu vuonna 1888.

Kolme sukupolvea on valmistanut korkealaatuisia ja innovatiivisia tuotteita kaikille aktiivisille ulkoilun harrastajille. Nykyään Julbo valmistaa tuotteitaan niin vaativiin urheilusuorituksiin kuin jokapäiväiseen arkikäyttöön. Julbon laaja mallisto lasimallisto tarjoaa huippuluokan optiset linssit rohkealla muotoilulla niin vuoristossa työskenteleville ammattilaisille, huippu-urheilijoille kuin pienille lapsille. www.julbo-eyewear.com