25.9.2014← Takaisin

Unelma-Arvalla lisätuloa seuratoimintaan 30.9. asti

Suomen Hiihtoliitto on mukana edistämässä seurojen varainhankintaa Urheilun Unelma-Arvalla. Voitte kerätä seurallenne helposti verotonta toimintarahaa ympäri vuoden, teille sopivana ajankohtana.  Nyt on aika tilata arpoja arpakaudelle (15.10.-14.4.) ennakkotilaajat saavat 20% paremman tuoton seuralle.

Arpamyynnin edut seuralle

• ympärivuotinen varainhankintakeino mm. turnauksissa ja kilpailuissa
    • jokaisesta 6 euron arvasta jopa 3 euroa verotonta tuloa. Esimerkki: Jos 200 seuran jäsentä myy kahdesti vuodessa 10 arpaa, saa seura tuottoa jopa 12 000 €!!
    • Suomen suurimman tavara-arpajaisen markkinointivaltti: voittoja yli 160 000 kpl, voittojen arvo yli 2,3 milj. euroa
    • ympärivuotinen varainhankinnan kokonaisuus mahdollistaa varainkeruun joustavasti myös kausilajeissa ilman riskiä, sillä myymättömät arvat voi vaihtaa seuraavan kauden arpoihin.

Arpojen ostaja saa mahdollisuuden

• voittaa joka 5. arvalla
    • saada onnen potkaistessa arvokkaita voittoja (autoja, veneitä, matkoja ym.),
    • valita mieleisen voiton tai kerryttää arvoa voittotilille ja lunastaa myöhemmin arvokkaamman voiton
    • voittaa 20.000 euron arvoisen kultaharkon rekisteröimällä ”ei voittoa”-arvan
    • osallistua urheiluseuratoiminnan tukemiseen eri tavoin; ostamalla kerta-arpoja seuralta, tilaamalla kerran kuukaudessa kotiin toimitettavia arpoja tai ostamalla arvan tekstiviestillä.

Tee arpatilaus 30.9.mennessä – saat 20% enemmän tuottoa seuralle!

Arpoja 30.9.2014 mennessä tilanneet seurat saavat 50% myyntiprovision lisäksi 20% lisätuoton. Tämä tarkoittaa 1000 arvan tilauksessa 100 lisäarpaa, joista seura saa kaiken tuoton, eli yhteensä 3600 €.  Tämä Suomen paras myyntiprovisio ja tarjolla seuroille 30.9. asti.

Laittakaa sana kiertämään ja lähtekää mukaan varainkeruuseen!

Tutustu Urheilun Unelma-Arpaan ja tee tilauswww.unelma-arpa.fi kohdassa urheiluseurat.

Asiakaspalvelu puh. 050 5739385 tai seurat@unelma-arpa.fi