22.12.2014← Takaisin

Koulutusta uusille Mäkikotkakouluohjaajille

Seuroissa tehtävän arvokkaan ruohonjuuritason toiminnan tueksi on nyt tarjolla ”Maksa yksi, saat kaksi” -mallilla koulutusta uusille Mäkikotkakouluohjaajille.

Homma toimii seuraavasti: yhtä seuran lähettämää Mäkikotkakouluohjaajakoulutettavaa kohti Hiihtoliiton mäen ja yhdistetyn yksikkö (MYY) tarjoaa seuralle toisen ohjaajan koulutuksen hankkeeseen varatun resurssin puitteissa.

Koulutuksen käytännön toteutuksesta vastaa kaikkien mäkiurheilun piirissä toimivien hyvin tuntema Lauri Hakola yhdessä Valon alueiden koulutusväen kanssa. Koulutukset toteutetaan kevään 2015 aikana siten että yhdelle koulutuspaikkakunnalle kootaan aina isompi porukka kerralla jotta saadaan kaikki hyöty irti yhdessä oppimisesta.

Esitä ilmoittautumisen yhteydessä toive koulutuspaikkakunnasta (koulutettavien yhteystietojen kera). Eri alueilla toteutettavia koulutustapahtumia pyritään parhaan mukaan toteuttaman alueellisesti keskeisellä paikkakunnalla.

Tuettuja paikkoja on tarjolla rajoitetusti, joten nopeus asiassa on valttia. Tässä vaiheessa tuettuja koulutuspaikkoja on jaossa yksi kutakin seuraa kohti. Ilmoittautumiset koulutuspaikkakuntatoiveen kera kulkevat allekirjoittaneen kautta koordinoinnin vuoksi.

Ilmoittautumiset s-postitse osoitteella: pasi.sajasalo(a)kolumbus.fi, mahdollisia lisätietoja kaivatessasi myös numerosta 050-583 0707 tavoittaa.

Tervetuloa kouluttautumaan!