6.6.2012← Takaisin

Suomen Maastohiihto ry hakee markkinointipäällikköä

Suomen Maastohiihto ry toimii maastohiihdon aatteellisena ja toiminnallisena yhdyssiteenä sekä maastohiihdon lajiyhdistyksenä. Suomen Maastohiihto ry vastaa lajin harrastus- ja kilpailutoiminnasta sekä kansainvälisestä menestyksestä. Maastohiihto on yksi Suomen menestyksekkäimpiä talvilajeja. Lajiyhdistys hakee palvelukseensa markkinointipäällikköä.

Suomen Hiihtoliitto ry toimii hiihtourheilun aatteellisena ja toiminnallisena yhdyssiteenä sekä hiihtolajien valtakunnallisena lajiliittona. Hiihtoliitto huolehtii hiihtourheilun yhteisestä edunvalvonnasta ja edistää hiihtourheilun harrastusta. Hiihtoliitto on Kansainvälisen Hiihtoliitto FIS:n jäsen ja toimii sen edustajana Suomessa.

Suomen Maastohiihto ry hakee

MARKKINOINTIPÄÄLLIKKÖÄ

Markkinointipäällikkö vastaa Maastohiihdon markkinoinnista ja myynnistä sekä markkinointi- ja viestintäkonseptin kehittämisestä yhdessä toimitusjohtajan kanssa.

Markkinointipäälliköltä edellytetään kykyä toimia laaja-alaisesti maastohiihdon eri osa-alueiden markkinoinnissa. Tehtävässä vaaditaan tuloksellisuutta tehtävien hoitamisessa, yhteistyökykyä sekä urheilun liiketoiminnan ja viestinnän ymmärrystä. Arvostamme kokemusta urheilumarkkinoinnista ja -myynnistä sekä viestinnän tuntemusta.  Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää kykyä kansainväliseen yhteistyöhön.

Markkinointipäällikön toimipaikka sijaitsee Helsingissä ja palkkaus koostuu peruspalkasta sekä myyntiin pohjautuvasta provisiopalkasta.

Hakemukset palkkatoivomuksineen pyydämme toimittamaan 11.6.2012 mennessä osoitteeseen mika.kulmala@hiihtoliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa toimitusjohtaja Mika Kulmala puhelimitse 040 576 1001 tai sähköpostitse mika.kulmala@hiihtoliitto.fi.