10.3.2010← Takaisin

Koivunen Oy ja Suomen Maastohiihto ovat solmineet kolmen vuoden jatkosopimuksen yhteistyöstä

Koivunen Oy on ollut merkittävä maastohiihdon tukija usean vuoden ajan. Yhteistyö on ollut hyvää, molempia osapuolia tyydyttävää ja jatkuu 1.6.2010 eteenpäin seuraavat kolme vuotta. Koivunen Oy tunnetaan vahvana autojen vapaan varaosakaupan toimijana. Fixus-ketju on tärkeä osa Koivunen Oy:n toimintaa. Nyt solmitulla yhteistyösopimuksella Koivunen ja Fixus nousevat yhdeksi suurimmaksi maastohiihdon kumppaniksi.

Vancouverin menestys ei asiaan vaikuta. Katsomme maastohiihdon toimintoja ja toimintaa paljon laajempana kokonaisuutena. Huippu-urheilun lisäksi tärkeässä asemassa ovat aikuis- ja nuorisoliikunta.
Nuorisoliikunnan huippu-urheilutekijöiden vahvistaminen maastohiihdossa luo perustaa myös tulevaisuuden huippu-urheilumenestykselle, toteaa Koivunen Oy:n toimitusjohtaja Jukka Kock. Menestyminen urheilussa, kuten yritystoiminnassakin, on vuosittaista aaltoliikettä. Kun perustoiminta ja talous on kunnossa, takaa se toimintamahdollisuudet vähän huonompinakin aikoina, Jukka Kock jatkaa.

Suomen Maastohiihto on pari kuukautta vanha yhteisö. Näemme ensiarvoisen tärkeänä Koivunen Oy:n luottamuksen osoituksen kumppanuus-sopimuksen kautta, toteaa Jarkko Ruhanen maastohiihdon markkinoinnista. Tulemme yhdessä rakentamaan laaja-alaista yhteistoimintaa Koivunen Oy:n kanssa jatkossakin ja esimerkiksi maastohiihtomaajoukkueen kautta pystymme tarjoamaan Koivunen Oy:lle ja Fixus-ketjulle positiivista valtakunnallista näkyvyyttä, jatkaa Jarkko Ruhanen.

Fixus-ketju, käsittäen Koivunen Oy:n laajan, yli 100.000:n tuotteen tavaravalikoiman ja tehokkaan logistiikan, paikallisen Fixus-yrittäjän asiantuntemuksen ja tiiviin yhteistyön autoilijaa lähellä olevan Fixus-korjaamon kanssa, haluaa tarjota kuluttajalle parasta palvelua.

Yli 170 Fixus-varaosaliikettä ja yli 210 Fixus-autokorjaamoa sekä -huoltopistettä palvelevat suomalaista autoilijaa Tammisaaresta Ivaloon ja Maarianhaminasta Ilomantsiin.
Fixus-kauppiaan kattavassa tuotevalikoimassa ovat autovaraosat, lisävarusteet, kemikaalit, öljyt sekä työkalut. Fixus-korjaamot, joilla on ajanmukaiset laitteet ja uusin tietotaito, palvelevat autoilijaa niin huolloissa kuin korjauksissakin.

Puolentoista miljoonan maastohiihtoihmisen tarpeet yrityksemme toiminnoissa on merkittävä kohderyhmä. Maastohiihto urheilulajina on paras mahdollinen kumppani yrityksellemme, toteaa toimitusjohtaja Jukka Kock.

Tutustu: www.fixus.fi