3.5.2016← Takaisin

Kevään alueelliset valmennuksen kehittämistilaisuudet Itä-Suomessa

Huhtikuussa aloitetut maastohiihdon alueelliset valmennuksen kehittämistilaisuudet ovat keränneet hyvin väkeä keskustelemaan valmennuksen kehittämisestä seuroissa ja hiihtopiireissä. Tilaisuuksia on järjestetty toistaiseksi Oulussa, Jämillä, Pajulahdessa ja Saarijärvellä ja ensi viikolla on vuorossa Imatra sekä Joensuu. Tilaisuuksien tarkoituksena on tehostaa seurojen ja piirien valmennustoimintaa, etsiä uusia yhteistyömuotoja ja toimintatapoja tulevalle kaudelle.

Tilaisuuksiin ovat tervetulleita seurojen ja piirien aktiivit; puheenjohtajat ja valmennusvastaavat, piiripäälliköt, HS-vastaavat, piiri- ja seuravalmentajat sekä kouluttajat. Myös urheiluakatemioiden ja eri sidosryhmien edustajat ovat tervetulleita. SHL:n puolesta tilaisuuksiin osallistuvat valmennuspäällikkö Eero Hietanen ja seurakehittäjä Henna Sivenius. Tilaisuuksien järjestelyistä vastaavat hiihtopiirit ja niihin on ennakkoilmoittautuminen.

Tilaisuudet ja yhteyshenkilöt:

Etelä-Karjala, Kymenlaakso ja Suur-Savo
    Ke 11.5.2016 klo 17.30 Imatran urheilutalo, Kotipolku 2, 55120 Imatra
    Ilmoittautuminen 9.5. klo 18.00 mennessä osoitteeseen sami.piisila@tanhuvaara.fi

Pohjois-Karjala, Pohjois-Savo
    Pe 13.5. klo 18.00 Kontiolahden ah-stadionin lehdistökeskuksen sali