16.4.2015← Takaisin

Jylhälle ja Hietaselle kolmen vuoden jatkopestit

Maastohiihdon päävalmentaja Reijo Jylhä ja valmennuspäällikkö Eero Hietanen jatkavat tehtävissään vuoteen 2018 asti.

Suomen Hiihtoliiton johtokunta päätti käyttää Jylhän ja Hietasen sopimusoption seuraaville kolmelle kaudelle. Sopimusaika kattaa pohjoismaisten hiihtolajien MM-kotikisat Lahdessa vuonna 2017 sekä Etelä-Korean Pyeongchangin olympialaiset vuonna 2018.

”Tämän kauden kokemuksen perusteella olen erittäin motivoitunut ja innostunut jatkamaan. Kulunut kausi oli uusien toimintatapojen opettelua, seuraavan jakson aikana päästään keskittymään tekemisen sisältöihin”, kommentoi Reijo Jylhä jatkoaan päävalmentajana.

"Rakennamme Suomen hiihtourheilun menestystä pitkällä tähtäimellä. Jylhä ja Hietanen ovat päässeet hyvään alkuun suomalaisen maastohiihdon valmennusjärjestelmän kehittämisessä. Olisimme toki toivoneet jo Falunista enemmän mitaleita, mutta nyt on tärkeää katsoa eteenpäin ja panostaa vuoden 2017 kotikisojen menestykseen”, toteaa Hiihtoliiton varapuheenjohtaja ja maastohiihdon johtoryhmän puheenjohtaja Markku Haapasalmi.

Lisätietoja: Suomen Hiihtoliitto, toiminnanjohtaja Mika Kulmala, puh. 040 576 1001