11.9.2012← Takaisin

HiihtoSuomi ja liittokokous Lahdessa 13.10.2012

Hiihtoliiton jäsenyhteisöjen ja kaikkien lajien yhteinen tapahtuma HiihtoSuomi ja liittokokous järjestetään lauantaina 13.10. Lahden Sibeliustalossa. Ohjelmassa ovat myös lajiyhdistysten sääntömääräiset seura-/piirikokoukset sekä FIS:n pääsihteeri Sarah Lewisin tervehdys seuraväelle.

Lauantain 13.10. ohjelma, kutsu liittokokoukseen ja muuta tietoa löytyy HiihtoSuomen omilta sivuilta. Ruokailijamäärän ilmoittamista varten pyydämme ilmoittautumisia HiihtoSuomeen 30.9. mennessä. Ilmoittautumislomake löytyy täältä.

Hiihtoliiton sääntöjen mukaan varsinainen liittokokous pidetään joka toinen vuosi. Kokouskutsu julkaistaan neljä viikkoa ennen kokousta. Liittokokouksessa on äänivalta liiton jäsenyhteisöillä, joilla on oikeus lähettää kokouksiin yksi (1) äänioikeutettu edustaja sekä sen lisäksi kaksi (2) lisäedustajaa. Lisäedustajilla on vain puheoikeus. Kukin äänioikeutettu edustaja äänestää ainoastaan yhdellä äänellä. Edustaja voi kokouksessa edustaa vain yhtä jäsenyhteisöä.

Kutsu HiihtoSuomeen ja liittokokoukseen toimitetaan myös kirjepostina kaikille jäsenyhteisöille.