Kilpailukutsut

Kilpailukutsun laittaminen kansallisista kilpailuista on seuroille sääntöjen mukaan pakollista. Sääntöjen mukainen kilpailukutsu laitetaan hiihtokalenteri-sivustolla. Kilpailukutsua/-ilmoitusta lisättäessä tulee hiihtokalenteri.fi -sivulla kohdassa "Jätä kutsu/ilmoitus" ilmoittaa kilpailun numero, jonka kilpailu on saanut siinä vaiheessa, kun se on laitettu näkyville nettiin. Järjestelmä ohjaa automaattisesti kilpailuilmoituksen lisäyslomakkeelle, johon haetaan automaattisesti perustiedot kilpailukalenterista.

Alkuperäisiin kalenteritietoihin et voi enää puuttua vaan täydennät kaavakkeessa lisätiedot (ilmoittautuminen, osallistumismaksut, pankkitili, lisätiedot, julkaisutiedot ja muuta). Muista tallentaa tiedot lopussa. Nettiin tuleva ilmoitus hyväksytään mahdollisimman pian näkyviin.

KILMO - kilpailukutsun yhteydessä voit ottaa Kilmon käyttöön ilmoittautumisjärjestelmänä, ruksaat vain kohdan "Käytämme Kilmoa". Muista laittaa ilmoittautumiskohtaan, mihin mennessä on ilmoittauduttava (päivä, kellonaika). Kilmo ohjelmoidaan samalla, kun kilpailukutsu hyväksytään julkiseksi.

Mikäli haluat vielä täydentää tai muuttaa tietoja, tulee Sinun ottaa yhteyttä sähköpostilla: kimmo.yliriesto@hiihtoliitto.fi

Kilpailukutsu

Koko netissä: Koko määräytyy nettisivulla tekstietojen, ja logon (130 pixels x 130 pixels) mukaisesti.

Sisältää: Kilpailun numero, hiihtotapa (maastohiihdossa), kilpailun nimi (vahvennettu), ranking tai massahiihto-merkintä, kilpailun ajankohta (pv), paikkakunta, kilpailupaikka, sarjat ja matkat, ilmoittautumistiedot, osanottomaksut, käytetäänkö Kilmoa ilmoittautumiseen, kuuluko maksurenkaaseen (MR), tiedustelut, yhteystiedot, nettiosoite, lisätietoa, majoitustiedot tms., lähtölistat (www-osoite), huomioteksti tai tervehdys (lyhyt), järjestävä seura.

Kuvat: Valokuva tai seuran logo (koko 35 mm leveä, max korkeus 70 mm)

Kilpailukutsu sisältyy kilpailulupamaksuun.