25.11.2013← Takaisin

Maastohiihtokilpailujen lähtölistat julkaistava Webscorerissa

Maastohiihto ry aloitti kesällä 2012 Webscorerin kanssa projektin, jonka tavoitteena on helpottaa väliaikojen ottamista valmentajien toimesta.

Maastohiihto ry on päättänyt, että 15.11.2012 alkaen kaikkien kilpailukalenterissa mainittujen väliaikalähtöisten kilpailujen lähtölistat tulee julkistaa Webscorer.com-sivuilla viimeistään 30 minuuttia ennen ensimmäisen kilpailijan lähtöä. Sen myötä kisaa seuraavat valmentajat voivat ladata lähtölistan Webscorer-mobiiliaplikaatioon, jolla väliaikojen ottaminen onnistuu helposti.

Webscorer-ohjelman voi ladata ilmaiseksi Applen iTunes App Store nettikaupasta. Ohjelmasta on kaksi eri versiota – yksi versio on optimoitu iPhone ja iPod touch-laitteille, ja toinen versio taas iPad ja iPad mini-laitteille. Android-versio applikaatiosta saapuu vuoden 2014 alkupuoliskolla.

Ilmaisversion nimi on Webscorer FAN, jolla voi kätevästi seurata reaaliaikaisesti väliaikoja, joita ottaa joku toinen valmentaja ladun varressa. Itse väliaikojen ottaminen vaatii Webscorer PRO -paketin, jota voi yhdellä napsauksella kokeilla ilmaiseksi 30 päivän ajan (ohjeet: http://www.webscorer.com/promo30day). Tämän jakson jälkeen ohjelma palaa Webscorer FAN -muotoon, mutta sen voi päivittää PRO-versioksi maksamalla vuosimaksun 40 euroa tai viikon kerrallaan 8 euron hintaan.

Hiihtokauden lähestyessä viimeisimmät Webscorer-uutiset:

1. Video yhteistyössä Suomen maajoukkueen kanssa
    - http://www.youtube.com/watch?v=UBf4zurigcc

2. Yksinkertaisempi lähtölista-formaatti & ohjeet
    - http://www.webscorer.com/resources/tutorialsl-txt

3. Päivitetty suomenkielinen ohje lähtölistan lataamiseen:
    - http://www.webscorer.com/blog/post/2013/02/04/Valiajanotto-helposti-iPhone-iPadilla-Webscorer

4. Koulutusvideo ajanottoon (englanninkielinen)
    - http://www.youtube.com/watch?v=91x6AHmh_Rg

5. Uusi versio applikaatiosta (1.6.2), jossa kaikki pyydetyt parannukset
    - http://www.webscorer.com/blog/post/2013/10/24/WEBSCORER-APP-VERSION-162-NOW-AVAILABLE

Kysymyksiin vastaa sähköpostitse, ja tarpeen tullen myös puhelimitse: