16.12.2003← Takaisin

Hulluna Hiihtoon -video ja Psyykkinen valmennus hiihtourheilussa -kirja

Suomen Hiihtoliiton uusi maastohiihdon opetusvideo "Hulluna Hiihtoon" sekä kaikkiin hiihtolajeihin sopiva "Psyykkinen valmennus hiihtourheilussa" -kirja.

Suomen Hiihtoliitto julkaisee ensimmäisenä lajiliittona koosteen suositun makasiiniohjelman Elixirin tuotannosta, videon Hulluna Hiihtoon. 90 minuutin videolle on koottu ensimmäisen tuotantokauden kaikki hiihto-osuudet yhtenäiseksi kokonaisuudeksi. Sisällöt ovat selviä kokonaisuuksia: perinteisen hiihdon alkeet, perinteisen hiihdon jatkokurssi, luisteluhiihdon alkeet, luisteluhiihdon jatkokurssi, voitelu- ja varustevihjeitä, kuntoiluohjeita yms. Lisäksi väriä videon sisällölle antaa maastohiihdon päävalmentajan Reijo Jylhän ja Suomen ensimmäisen maajoukkuekuntoilijan Risto Kaskilahden yhteistyö tavoitteena ensi talven Finlandia-hiihto.

Videon hinta on 22 euroa + 6 euroa postikuluja. Video lähetetään postiennakolla.

Tilaukset osoitteesta: shlmyynti@hiihtoliitto.fi

Suomen Hiihtoliiton Hiihtolajien tietokirjat -sarjan ensimmäinen teos käsittelee Psyykkistä valmennusta hiihtourheilussa. Kirjan tekijät ovat Jarmo Liukkonen, liikuntatieteiden tohtori, liikunnan ja psyykkisen hyvinvoinnin dosentti, joka toimii yliassistenttina Jyväskylän yliopiston liikuntatieteellisessä tiedekunnassa sekä Timo Jaakkola, liikuntatieteiden tohtori ja psykologi, joka toimii lehtorina Jyväskylän yliopiston liikuntatieteellisessä tiedokunnassa.

Vaikka kirja on suunnattu hiihtolajien valmentajille ja urheilijoille, voi kirjan selkeää tekstiä soveltaa elämän eri osa-alueilla.

Kirjan hinta on 26 euroa + 6 euroa postikuluja. Kirja lähetetään postiennakolla.

Tilaukset osoitteesta: shlmyynti@hiihtoliitto.fi