26.11.2019← Takaisin

SM-hiihdot Vöyrillä 31.1. - 2.2.2020

Mikään ei ole mahdotonta - Tervetuloa Vöyrille luomaan Holmenkollen-tunnelmaa 31.1. - 2.2.2020!

Haluamme luoda hiihtojuhlan tuntua, edistää lajia ja seutuamme. Haluamme sekä hiihtoväen että muiden löytävän tiensä Vöyrille ja kokevan kilpailut, lajin, seudun ja yleisön innostavina ja dynaamisina. Vöyrillä järjestetyt kilpailut ovat erittäin yleisöystävälliset, jännittävät ja luultavasti myös dramaattiset – perjantaina parisprintti (v), lauantaina 10/15 km (p) ja sunnuntaina henkilökohtainen sprintti (v).

Haluamme edistää toimintaanne, yhteenkuuluvuutta ja koko hiihtourheilua!

Tarjoamme seuroille, kouluille ja vaikkapa kaveriporukoille mahdollisuuden varata omat paikkansa - ns. Holmenkollen-paikan - missä voitte kokoontua, pystyttää teltat ja liput, järjestää erilaisia tempauksia, grillata makkaraa, keittää kahvia ja ennen kaikkea kannustaa hiihtäjiä – paikan, jossa sekä yhteenkuuluvuus että ilmapiiri ovat huipussaan!

Holmenkollen-paikkojen kolme eri pakettivaihtoehtoa:
    1) Päivälippu 144€/20 yli 7-vuotiasta henkilöä: Oma alue, johon sisältyy 20 sisäänpääsylippua ja 24 grillaamatonta makkaraa *
    2) Viikonloppupaketti (lauantai ja sunnuntai), 260€/20 yli 7-vuotiasta henkilöä: Oma alue, johon sisältyy 20 sisäänpääsylippua ja 24 grillaamatonta makkaraa/päivä *
    3) 3 päivän lippu 300€/20 yli 7-vuotiasta henkilöä: Oma alue, johon sisältyy 20 sisäänpääsylippua ja 24 grillaamatonta makkaraa/päivä *

Alueen läheisyydessä on grillipaikka, jossa voi grillata makkaraa ja keittää pannukahvit.
    Me hoidamme grillikepit/ritilän, kahvipannun ja polttopuut. Loput huolehditte itse.
    * Kohteissa ei saa harjoittaa kilpailevaa myyntiä.

Paikat jaetaan varausjärjestyksessä, varaa ajoissa ja viimeistään 15.1.2020.

Ota yhteyttä niin kerromme lisää!
    Sten-Ole Lund
    050 066 8803, sten-ole.lund@digitalo.fi