15.10.2019← Takaisin

Tule kuulemaan vinkit seuratuen hakuun!

Tiistaina 22.10. klo 17 - 18.30 järjestetään kaikille seuroille avoin ja maksuton tilaisuus, jossa annetaan vinkkejä seuratuen hakuun sekä keskustellaan muista ajankohtaisista asioista.

Tilaisuus järjestetään verkossa Zoom-palvelimella, jota varten tarvitsen vain sähköpostin, tietokoneen/puhelimen ja nettiyhteyden. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitat sähköpostiosoiteesi ja paluuviestinä saat linkin, jota klikkaamalla pääset tilaisuuteen mukaan - helppoa ja paikasta riippumatonta!

Seuratuen hakuaika on vuosittain marras-joulukuussa. Seuratoiminnan kehittämistuki on tarkoitettu lasten ja nuorten liikuntaharrastuksen lisäämiseen sekä monipuolisen organisoidun liikunnan kehittämiseen. Seuratukea voivat hakea liikuntaa ja/tai urheilua järjestävät paikalliset, rekisteröityneet yhdistykset.

Mikäli seuranne aikoo hakea seuratukea ensi kaudelle, kannattaa osallistua tähän tilaisuuteen. Mikäli seuranne ei vielä tiedä, aikooko se hakea seuratukea, kannattaa osallistua tilaisuuteen ja kuulla, mistä on kyse.

Ilmoittautuminen onnistuu tästä linkistä 22.10. klo 12 mennessä.

Seurawebinaareja järjestetään kauden 2019-2020 aikana neljä kertaa (loka-, joulu-, helmi- ja huhtikuussa). Jokaisella tapaamisella käydään läpi seuratoiminnan kehittämisen ajankohtaisuuksia - rennosti keskustellen ja kuunnellen.