23.8.2012← Takaisin

”Sporttimerkonomi” -koulutuksesta eväitä tulevaisuuden haasteisiin – infotilaisuus 13.9.

Syyskuussa 2012 käynnistyy järjestyksessään toinen liikunta-alan ammattilaisille suunnattu Liiketalouden perustutkinnon (merkonomi) oppisopimuskoulutus.

Urheilujärjestöjen ja -seurojen toiminnan tarpeisiin perustuva koulutuskokonaisuus on käytännönläheinen, konkreettinen ja se tarjoaa työkaluja oman toiminnan kehittämiseksi. Koulutus suoritetaan yhteistyössä Faros Finlandin, Markkinointi-instituutin ja keskeisten urheilujärjestöjen kanssa. Siirry tästä koulutuksen esittelyyn.

Koulutuksesta kiinnostuneille ja siitä lisätietoa haluaville järjestetään infotilaisuus Markkinointi-instituutissa torstaina 13.9.2012 klo 9:00 – 11:00. Osoite on Töölöntullinkatu 6, 00250 Helsinki. Tilaisuudessa käydään läpi koulutusta ja sen keskeisiä teemoja, tutkinnon suorittamista aikuisten näyttötutkintona sekä oppisopimuskäytäntöjä. Samalla haluamme kuulla tilaisuuteen osallistuvien näkemyksiä, odotuksia ja teemojen painopisteitä tulevaa koulutusta varten. Tilaisuus on avoin kaikille!

Ilmoittautumiset osallistumisesta infotilaisuuteen Juha Kostamolle viimeistään tiistaihin 11.9.2012 mennessä! Sähköposti juha.kostamo@farosfinland.fi tai puh. 0400 840 504. Juha Kostamo vastaa mielellään myös kaikkiin muihin koulutukseen liittyviin kysymyksiin.