1.12.2017← Takaisin

Haemme suomalaisen maastohiihdon päävalmentajaa!

Suomen Hiihtoliitto hakee maastohiihdon menestyksekkään huippu-urheilun tiimiin maastohiihdon päävalmentajaa. Päävalmentajan toimikausi on seuraava olympiadi 2018-2022. Työ alkaa uuden kauden alkaessa 1.6.2018 tai sopimuksen mukaan.

Hakijoilta odotamme vahvaa johtamis- ja organisointikykyä sekä hiihdon syvällistä valmennusosaamista ja kansainvälistä valmennuskokemusta. Arvostamme hyviä vuorovaikutusvalmiuksia sekä kykyä johtaa ja kehittää suomalaisen huippuhiihdon valmennusverkostoa entistä vaikuttavammaksi. Myös valmennus- ja kilpailutoiminnan taloudellisten ja kaupallisten näkökulmien ymmärrys on tehtävässä tarpeen.

Tarjoamme talviurheilun huippuprofiilin tehtävän yhden Suomen seuratuimman lajin pääluotsina sekä laaja-alaiset mahdollisuudet kehittää maajoukkuetoimintaa, jonka tähtäimenä on erinomainen menestys tulevien vuosien arvokisoissa. Päävalmentajalla tulee olemaan merkittävä rooli muun maastohiihdon valmennus- ja tukitiimin kokoamisessa.

CV:t ja vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään sähköpostitse osoitteeseen mika.kulmala@hiihtoliitto.fi 17.12.2017 mennessä.

Lisätiedot:
    Hiihtoliiton toiminnanjohtaja Mika Kulmala, mika.kulmala@hiihtoliitto.fi, 040-5761001