5.6.2017← Takaisin

FIS-koodit maksetaan Suomisport-palvelun kautta

Kauden 2017 - 2018 FIS-koodit maksetaan uuden Suomisport-palvelun kautta. Paperisia maksulomakkeita ei enää lähetetä. FIS-koodi tulee maksaa 31.8.2017 mennessä, jotta varmistaa nimensä säilymisen FIS-pistelistalla.

Uusi, urheilujärjestöjen yhteinen Suomisport-digipalvelu korvaa Hiihtoliittoa ja sen jäsenseuroja vuosia palvelleen Sporttirekisterin, joka poistuu käytöstä vuoden 2017 loppuun mennessä. Hiihtoliiton jäsentietoja hallinnoidaan ja mm. lisenssimaksut hoidetaan jatkossa Suomisportin kautta. Uudistus toteutetaan kesän ja syksyn aikana.

FIS-koodi maksetaan osoitteessa www.suomisport.fi. Palvelu on helppokäyttöinen, mutta tarvittaessa ohjeet maksamiseen löytyvät täältä. Suomisport sisältää Maksuturvan maksutoiminnot (pankki- ja luottokorttimaksupainikkeet), joiden avulla maksaminen on vaivatonta. Jos valitsee laskuvaihtoehdon, maksuun lisätään palvelussa näkyvä laskutuslisä. Tällöin laskutussopimus tehdään Lindorffin ja Maksuturvan kanssa, ei Suomen Hiihtoliiton kanssa.

Ensi kertaa FIS-koodin lunastavien tulee koodin maksamisen lisäksi toimittaa allekirjoitettu FIS-julistus Hiihtoliittoon. Vasta kun julistus on vastaanotettu, koodi voidaan perustaa. Lue lisää täältä.