19.10.2015← Takaisin

Vuokatin Urheiluopisto hakee toimitusjohtajaa

Tehtävässäsi vastaat ensisijaisesti Urheiluopiston tuloksellisesta johtamisesta, myynnin, markkinoinnin ja asiakashankinnan tehostamisesta sekä laadukkaan palvelutuote- ja palveluosaamisen kasvattamisesta. Vastuullesi kuuluu toiminnan resursointi, maakunnallisen ja alueellisen yhteistyön ylläpitäminen ja kehittäminen, sekä olosuhde- ja tapahtumastrategian eteenpäinvieminen. Tehtäviisi kuuluvat myös ammatillisen koulutuksen varmistaminen sekä lumilajien liittoyhteistyösopimusten syventäminen ja kehittäminen.

Tehtävässä menestyminen edellyttää paitsi vahvaa liiketoimintaosaamista, myös näyttöjä menestyksekkäästä liiketoiminnan ja ansaintalogiikan kehittämisestä, sekä näkemystä huippu-urheilun ja matkailun yhdistämisen mahdollisuuksista. Lisäksi kykenet arvioimaan uusia liiketoiminta- ja teknologiamahdollisuuksia. Pätevänä johtajana oletamme sinun olevan luonnostaan innostava johtaja, joka välittää henkilöstönsä hyvinvoinnista.

Tehtävässä pääset toimimaan mielenkiintoisessa ja haastavassa tehtävässä erinomaisten palveluiden, olosuhteiden ja henkilöstön kanssa, suomalaisen huippu-urheilun näköalapaikalla. Monipuolisessa ja itsenäisessä roolissa pääset työskentelemään kiinnostavien hankkeiden ja asiakkuuksien parissa niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin sekä kehittämään koko Vuokatin urheiluopiston liiketoimintastrategiaa.

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa Mercuri Urvalissa Johanna Massa puh. 040 144 3333 ja Niklas Sutela puh. 040 772 8270. Lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 29.10.2015 osoitteessa www.mercuriurval.fi

Hakuilmoitus