10.9.2010← Takaisin

Suomen Hiihtoliiton liittokokous 9.10.2010 Vuokatissa

Kokouskutsu

Suomen Hiihtoliitto ry:n sääntömääräinen liittokokous pidetään lauantaina 9. lokakuuta 2010 kello 16.00. Kokouspaikkana on Vuokatin Urheiluopisto, Vuokattihalli, Opistontie 4, Vuokatti, Sotkamo.

Hiihtoliiton sääntöjen 13 §:n mukaan varsinainen liittokokous pidetään joka toinen vuosi touko-joulukuussa johtokunnan määrätessä tarkemman kokousajan ja -paikan.

Kokouskutsu julkaistaan liiton virallisessa äänenkannattajassa vähintään neljä (4) viikkoa ennen kokousta. Liittokokouksessa on äänivalta liiton jäsenyhteisöillä, joilla on oikeus lähettää kokouksiin yksi (1) äänioikeutettu edustaja sekä sen lisäksi kaksi (2) lisäedustajaa. Lisäedustajilla on vain puheoikeus. Kukin äänioikeutettu edustaja äänestää ainoastaan yhdellä äänellä.

Edustaja voi kokouksessa edustaa vain yhtä jäsenyhteisöä.

Liittovaltuuston ja johtokunnan jäsenillä on äänioikeus vain jäsenyhteisön edustajina, muussa tapauksessa läsnäolo- ja puheoikeus.

Liittokokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Liittokokouksen esityslista on tämän kokouskutsun liitteenä.

Kokousta ennen järjestetään HiihtoSuomi 2010 -seminaari Vuokatin Urheiluopistolla. HiihtoSuomi-viikonlopusta löytyy lisätietoa täältä.

SUOMEN HIIHTOLIITTO ry

Juha Viertola

Liite: Esityslista

Liittokokouksen valtakirjamalli löytyy täältä.