6.3.2012← Takaisin

Seuratoiminnan kehittämistuen hakuaika päättyy 15.3.

Vuoden 2012 seuratoiminnan kehittämistuen hakuaika päättyy 15.3. Opetus- ja kulttuuriministeriön liikuntayksikön myöntämää tukea myönnetään lasten ja nuorten urheiluun sekä aikuisten terveyttä edistävään liikuntaan. Tukea voivat hakea kaikki rekisteröityneet urheiluseurat osoitteessa www.seuratuki.fi. Erityisesti vähävaraisten harrastusmahdollisuuksien kehittämiseen ja urheiluakatemiayhteistyöhön toivotaan lisää laadukkaita hakemuksia.

Vuoden 2012 seuratoiminnan kehittämistukea voi hakea 15.3. mennessä

Lasten ja nuorten urheiluun

̶          harrastusmahdollisuuksien lisäämiseen (6–19-v.) -> mahdollisuus vähävaraisten kohdennukseen

̶          harjoittelukulttuurin kehittämiseen (11–15-v.) -> mahdollisuus urheiluakatemiakohdennukseen

̶          seuran kehittäminen Sinettiseuraksi

̶          vähävaraisten harrastusmahdollisuuksien kehittämiseen

Aikuisten terveyttä edistävään liikuntaan -> mahdollisuus vähävaraisten kohdennukseen

̶          ohjaajien osaamisen kehittämiseen

̶          uuden säännöllisen toiminnan lisäämiseen

̶          aikuisten liikuntatoiminnan aloittamiseen

̶          kuntayhteistyöhön

Hakulomakkeet ja lisätietoa www.seuratuki.fi

Tukirahat ovat opetus- ja kulttuuriministeriön liikuntayksikön myöntämää seuratoiminnan kehittämistukea. Rahat ovat kokonaisuudessaan Veikkauksen tuottoa. Seuratoiminnan kehittämistuen jakamisesta vastaavat: Suomen Liikunta ja Urheilu SLU ry, Nuori Suomi ja Suomen Kuntoliikuntaliitto yhdessä lajiliittojen, TUL:n, FSI:n ja muiden valtakunnallisten liikuntajärjestöjen sekä liikunnan aluejärjestöjen kanssa.