7.4.2020← Takaisin

Seurainfo Zoomissa 8.4.2020 – Miten pitää seuratoiminta virkeänä ja ottaa ajasta kaikki irti?

Hiihtoliiton seuraava Seurainfo pidetään keskiviikkona 8.4. klo 17-18. Zoomissa pidettävä tilaisuus on tarkoitettu maastohiihdon sekä mäkihypyn ja yhdistetyn seuroille ja se on täysin maksuton. Tule mukaan kuulemaan, keskustelemaan ja ideoimaan!

Seurainfon teemana on: Miten pitää seuratoiminta virkeänä ja ottaa ajasta kaikki irti? Kuulemme teidän ideoita ja kokeiluja, tutustumme hyödyllisiin työkaluihin ja kurkkaamme Tähtiseurat-laatuohjelman mahdollisuuksiin.

Osallistuaksesi tarvitset vain nettiyhteyden sekä tietokoneen tai puhelimen. Klikkaa itsesi alla olevasta linkistä mukaan Zoomiin. Voit kokeilla kirjautumista jo ennen Seurainfon alkua ja varmistaa, että yhteys toimii. Linkki toimii huomiseen klo 18 asti.

Liity mukaan tästä

Seurainfon esityksen löydät täältä

Zoomin käyttö:

• Sinun EI tarvitse luoda tunnuksia!
  • Jos käytät Zoomia ensimmäistä kertaa tietokoneella, pyytää se linkin klikkaamisen jälkeen lataamaan ohjelman automaattisesti. Tähän menee vain pari OK-klikkausta, minkä jälkeen pääset suoraan sisälle tapaamiseen.
  • Jos käytät Zoomia ensimmäistä kertaa puhelimella, pyytää se lataamaan Zoom-sovelluksen. Tähän menee vain pari OK-klikkausta, minkä jälkeen pääset suoraan sisälle tapaamiseen.
  • Huom! Kamerasi menee automaattisesti päälle, kun kirjaudut sisään Zoomiin. Pidäthän kameran päällä.
  • Pidä oma mikrofoni mykistettynä silloin, kun et itse puhu.
  • Käytä chattiä kommentointiin/keskusteluun (chatin kulun näkevät kaikki).
  • Mikäli sinulla on ongelma, ettet esim. kuule meitä muita: tarkista tietokoneesi asetukset ja joskus auttaa myös se, että poistut tapaamisesta ja klikkaat linkkiä uudelleen.

Seuratoiminnan kehittäjämme Sandra Sirén on paikalla Zoomissa jo klo 16.30 alkaen, joten tulethan ajoissa paikalle.

Sandra Sirén, 040 669 4462, sandra.siren@hiihtoliitto.fi