1.4.2014← Takaisin

Mäkihypyn ja yhdistetyn neuvottelupäivät Lahdessa 17.5.2014

Mäkihypyn ja yhdistetyn seurojen perinteiset neuvottelupäivät pidetään Lahdessa lauantaina 17.5.2014. Päivän ohjelma alkaa klo 9.30 ja päättyy 17.30. Päivän ohjelma kokonaisuudessaan ja lisätiedot tästä linkistä.

MAJOITUSVARAUKSET
    Majoitusvaraukset suoraan Cumulus Lahteen, puh. 03 813 711, email. lahti.cumulus(a)restel.fi. Majoituksen hinta
    1hh 84€ / huone / vrk
    2hh 89€ / huone / vrk

Sopimushintaisen huoneen saadaksesi ilmoita varauksen yhteydessä tunnus ”Suomen Hiihtoliitto”. Majoituksen osalta maksut suoraan hotellin vastaanottoon. Huom! Hotelli toivoo varauksia mahdollisimman pian, jotta voidaan varmistaa kaikille halukkaille majoitus. Hotelliin varattu tietty kiintiö seurojen majoitukseen, tarvittaessa sitä voidaan yrittää suurentaa tai vastaavasti vapauttaa ylimääräiset huoneet uudelleen myyntiin.

KOKOUSPAKETTI / ILMOITTAUTUMISET
    Kaikkien kokoukseen osallistujien tulee lunastaa kokouspaketti hintaan 35€ / hlö. Kokouspaketti sisältää Kansallistalkoot t-paidan, lounasruokailun, iltapäiväkahvit ja kokouspalvelun. Kokouspaketti laskutetaan jälkikäteen. Ilmoita Saija Heinoselle osallistumisestasi sekä t-paidan koko ja väritoive. Koot miehille S-XXXL ja naisille 36–42. T-paitojen värivaihtoehdot musta, valkoinen ja tummansininen.

LISÄTIEDOT
    Mäkihypyn ja yhdistetyn assistentti, Saija Heinonen, puh. 0400 668 130, email. saija.heinonen(a)hiihtoliitto.fi

TERVETULOA!