16.2.2020← Takaisin

Lumiosaamisen koulutus alkaa Vuokatissa maaliskuussa

Vuokatti aloittaa keväällä 2020 uuden koulutuksen lumiosaamiseen liittyen yhteistyössä Suomen Hiihtoliiton kanssa.

Koulutus toteutetaan TäsmäKoulutuksena, johon koulutuksen ottajalla on mahdollista hakea rahoitusta Työ- ja elinkeinohallinnosta. TäsmäKoulutus on nykyiselle henkilöstölle suunnattua räätälöityä koulutusta, kun yrityksen toiminta tai sen käyttämä teknologia muuttuu. Koulutus päivittää yrittäjän tai työntekijöiden osaamisen uusien vaatimusten tasalle.

Mitä?
Lumiosaamiseen keskittyvä koulutus järjestänä Vuokatti Sport ja Arfmann
Milloin?
2 x 2vrk moduulit Vuokatissa täysihoidolla, sis. majoitus ja ruokailut ohjelman mukaan (30.-31.3.2020 + 5.-6.10.-2020) + 2 x 1vrk lähipäivät paikkakunnilla, jossa Vuokatti Sportin asiantuntija vierailee
Sisältö?
Moduulit sisältävät niin teoriaa, kuin käytäntöä. Moduulit järjestetään lumikasan kannalta kriittisiin aikoihin, jotta käytännön opetukseen saadaan varmistettua paras mahdollinen sisältö. Erikseen sovittavat lähipäivät keskittyvät paikkakuntakohtaisiin asioihin, joissa räätälöidään paras mahdollinen vaihtoehto kyseiselle paikkakunnalle.

Koulutuspaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, ilmoittautua voi Topi Kuorelahdelle.

KOULUTUSOHJELMA

Topi Kuorelahti p. 044 414 8883, topi.kuorelahti@vuokattisport.fi