18.3.2010← Takaisin

KiipFIT 31.7.2010 Janakkalassa

KiipFIT – Tule valloittamaan Kiipulan ja Konttilan harjut!

Uusi liikunta- ja hyvinvointitapahtuma Janakkalassa 31.7.2010

Ainutlaatuinen ja luonnonkaunis Kiipula Janakkalassa kutsuu mukaan liikunnan ja hyvinvoinnin pyörteisiin. Maaston korkeuserot, kuntopolut, kangaspolut, raskaat nousut ja vauhdikkaat alamäet tarjoavat kuntoilijoille haasteita.

KiipFIT on koko perheen tapahtuma, joka tarjoaa haasteita, tekemistä ja hyvää oloa esimerkiksi maastopuolimaratonilla ja liikunta- ja hyvinvointimessuilla. Kunto- ja Terveys10:n monipuolinen ja mielenkiintoinen reitti harjumaisemissa tarjoaa omasta kunnostaan huolehtiville erilaisen kuntoiluelämyksen ja Hämeen Sanomat -juniorimaastoissa perheen alakouluikäiset pääsevät juoksemaan mestaruuksista. Tapahtuman liikuntamaailmassa myös erityisryhmät on huomioitu.

Liikunta- ja hyvinvointimessuilla tutustut laajaan liikunta- ja hyvinvointipalvelujen tarjontaan yritysten ja järjestöjen osastoilla. Messuilla voit myös tehdä erilaisia liikuntavälinehankintoja.

Yleisöllä on messuille vapaa pääsy.

KiipFIT-tapahtuman verkkosivuilta löydät esimerkiksi maastopuolimaratonin reittikartan ja -profiilin. Käy tutustumassa!

www.kiipfit.fi