15.3.2017← Takaisin

Haluaako seurasi kehittää toimintaansa? Uusi sinettiseuraksi-prosessi starttaa Vierumäellä 8.- 9.4. Mukaan voi ilmoittautua 30.3. saakka.

Sinettiseuraksi-prosessi kehittää seuraa kokonaisvaltaisesti niin hallinnon, viestinnän kuin urheilun parissa. Sinettikriteerit ja prosessi auttavat seuroja kehittämään toimintaansa pienien projektien avulla ja samalla seurat saavat mukana olevilta seuroilta runsaasti hyviä ideoita.

Seuran tulee sitoutua vähintään kahden henkilön voimin jokaiseen jaksoon ja mikäli seurasta osallistuu neljä henkilöä per jakso, kustantaa liitto kahden henkilön majoituskulut. Toinen jakso on
    10. - 11.6. ja viimeinen jakso 16. - 17.9. Yksi jakso maksaa 65 €/hlö sisältäen täysihoidon opistolla lauantaista sunnuntaihin. Mukaan valitaan kymmenen Hiihtoliiton seuraa.

Sinettiseurat saavat jatkossa räätälöityjä palveluita liitolta ja ovat etunenässä kehittämässä seuroissa tapahtuvaa lasten ja nuorten toimintaa.

Sinettiseuraksi-prosessin tavoitteet ovat seuran toiminnan laadun kasvu ja kehitys, seuratoimijoiden ja vastuunkantajien lisääntyminen, ihmisten innostuminen ja jäsenistön hyvinvointi, harrastajamäärien kasvu, seuran toimiminen mielekkäänä kasvuympäristönä sekä yhteisöllisyyden kasvaminen seurayhteisössä.

Hakemukset ja lisätietoja: Henna Sivenius,
    0400 997 418, henna.sivenius@hiihtoliitto.fi